یکی از اعضای فعال هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل:

برگزاری همایش سه ساله های حسینی

مهدی طوماری از برگزاری همایش سه ساله های حسینی متوسلین به حضرت رقیه (س) در روز 26 آبان ماه مصادف با پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۹۲۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

مهدی طوماری، یکی از اعضای فعال هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل اظهار داشت: این همایش از ساعت 14 روز سه شنبه همزمان با نقاط مختلف کشور در حسینیه ثار الله اردبیل آغاز می شود و تا ساعت 17 با برنامه های متنوع تعزیه خوانی و سخنرانی و مداحی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: این همایش به همت هیات پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل تداریک دیده شده و طی فراخوانی های عمومی از مادران و دختران جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل خواهد آمد.

طوماری هدف از برگزاری این همایش را تربیت نسل آینده به شکلی که باور ها و ارزش ها ی صحیح را به خوبی درک کنند دانست و گفت: یکی از راه های انتقال مفاهیم دینی و ارزشی، با توجه به گستردگی ابعاد مختلف جنگ نرم و هجوم دشمنان برای هدف قرار دان دین از طریق تغییر باورها و تبدیل ارزش های ملت به ضد ارزش برگزاری همایش هایی به این شکل است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: خط مقدم جنگ نرم در این برهه از زمان هیات های مذهبی و مجالسی است که با نام اهل بیت علیه السلام برگزار می شود لذا این گریه کردن ها و سوگواری ها پس از آنکه موجب تحول درونی انسان می گردد زمینه را برای تحولات اجتماعی نیز فراهم می سازد و قطعا این تحولات درونی بستر را برای ساختن اجتماعی در راستای اهداف متعالی اسلام فراهم خواهد ساخت در واقع این گونه مجالس زمینه را برای حفظ آرمان های آن حضرت و پیاد کردن آن توسط نسل جدید که همین سه ساله های عزیز هست فراهم ساخته و در ساختن جامعه بر اساس الگوی ارائه شده گام بر خواهد داشت.

طوماری در آخر از همه مادران و خواهران جهت شرکت در این مراسم دعوت نمود.

ارسال نظرات