رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد:

کشف 18 لاشه پرنده با یک قبضه اسلحه شکاری در پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از کشف و ضبط 18 لاشه پرنده و یک قبضه اسلحه شکاری از یک نفر شکارچی غیر مجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۷۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، هاشم میرزانژاد، در این باره اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در حین گشت و کنترل در مناطق این شهرستان مرزی به یک نفر شکارچی غیر مجاز در حال شکار پرنده برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این شکارچی غیر مجاز شدند، گفت: از این متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه ادوات شکار و لاشه 18 پرنده از جمله 10 قطعه کبوتر قُمری، 6 قطعه کلاغ سیاه و 2 قطعه گونه در معرض خطر انقراض باکلان کوچک کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: پرونده این شکارچی متخلف پس از تشکیل و صورتجلسه جهت سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف به مراجع محترم قضایی ارجاع شد.

میرزانژاد خاطرنشان کرد: یگان حفاظت این شهرستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات همشهریان با شماره تلفن های 32721141 - 32724540 جهت برخورد با متخلفین و افراد سودجو در این منطقه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار