مسئولان بهداشت بیله سوار:

انباشت زباله های بیمارستانی در محوطه ساختمانی در بیله سوار

با گذر از جاده کمربندی بیله‌سوار به سمت خروجی شهر،تلی از زباله انباشت شده که در بین این زباله ها، زباله بیمارستانی و عفونی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۵۹۱۱۷۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، هاشم میرزانژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در این باره اظهار داشت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در حین گشت و کنترل در مناطق این شهرستان مرزی به یک نفر شکارچی غیر مجاز در حال شکار پرنده برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این شکارچی غیر مجاز شدند، گفت: از این متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه ادوات شکار و لاشه 18 پرنده از جمله 10 قطعه کبوتر قُمری، 6 قطعه کلاغ سیاه و 2 قطعه گونه در معرض خطر انقراض باکلان کوچک کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: پرونده این شکارچی متخلف پس از تشکیل و صورتجلسه جهت سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف به مراجع محترم قضایی ارجاع شد.

میرزانژاد خاطرنشان کرد: یگان حفاظت این شهرستان بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات همشهریان با شماره تلفن های 32721141 - 32724540 جهت برخورد با متخلفین و افراد سودجو در این منطقه می باشد.

ارسال نظرات