فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

بسیج توانایی‌های خود را راهی میدان آرمان‌های نظام اسلامی می‌کند

تشکل دانشجویان در زیر نام بسیج، گستره پهناور این نام پر افتخار را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲۰۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاوتمت بسیج شهرستان گرمی در نشست سیاسی بادانشجویان دانشگاهپیام‌نور این شهرستان اظهار کرد: تشکل دانشجویان در زیر نام بسیج، گستره پهناور این نام پر افتخار را به نمایش می‌گذارد و بسیجی بودن به میدان آوردن همه توانایی‌های خود در راه آرمان‌های نظام اسلامی است.

سرهنگ حسن نوری افزود: این ویژگی‌ها وقتی در دانشگاه و در قالب یک مجموعه دانشجویی ظهور می‌کند پیشگامی، نو آوری و دلیری در میدان علم و سیاست، دینداری و خدمت رسانی را با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان وظیفه دارند با هوشیاری و بصیرت خود جامعه را از اهداف شوم دشمنان در ایجاد اختلال در نظم و امنیت و برهم زدن وحدت بین مذاهب اسلامی آگاه کنند.

نوری تصریح کرد: قسمت علمی بسیج دانشجویی با محوریت فعالیت‌های علمی و پژوهشی و با هدف بومی‌سازی علوم، جنبش نرم افزاری و تولید علم به منظور رفع نیازهای اساسی کشور، سعی در هدفمند کردن تحقیقات و پروژه‌های دانشجویان بسیجی دارد.

وی افزود: دانشجوی بسیجی برای حرکت در مسیر صراط مستقیم اسلام و انقلاب نیازمند پشوانه ایمان، تزکیه، تقوا، معنویت، بصریت و معرفت است و برای کسب پشوانه چاره‌ای جز بهره‌گیری از چشمه سار اسلام ناب محمدی (ص) با محوریت قرآن و عترت را ندارد.

ارسال نظرات