خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

«جلوگیری از انحراف و نفوذ دشمن» از اهداف تایید محتواست

قزل سفلی گفت: تایید محتوا از آسیب های فرهنگی پیشگیری می کند و بر کیفیت برنامه های فرهنگی با جهت دهی مثبت و با هدف کاهش اشتباهات احتمالی اثر می گذارد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۰۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج از سوی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار گردید.

اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه تایید محتوا خواستگاه قرآنی دارد، گفت: تایید محتوا برای «جلوگیری از انحرافات احتمالی و نفوذ دشمن» است، تایید محتوا به معنی عمق بخشی به تولیدات فرهنگی و حفاظت و صیانت از محصولات و برنامه های فرهنگی می باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اینکه تایید محتوا به اجرای صحیح برنامه های فرهنگی و انتشار محصولات در حوزه های مختلف و اثرگذاری بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی کمک می نماید، گفت: این فرآیند آرامش و سلامت فرهنگی را به جامعه منتقل می نماید به این صورت که از آسیب های فرهنگی پیشگیری می کند و بر کیفیت برنامه های فرهنگی با جهت دهی مثبت و با هدف کاهش اشتباهات احتمالی اثر می گذارد.

وی ذکر این نکته که در تایید محتوا نیازمند برخورداری از سطح معلومات مناسب، شایسته و همچنین بهره گیری از تخصص های مورد نیاز هستیم، گفت: بسیج یکی از مجموعه های پُرکار و گسترده است، برای مثال در مجموعه بسیج دانشجویی زیادی نشریات، تولیدات فرهنگی، کتاب، تولیدات چندرسانه ای، پوستر، تراکت و ... در عرصه های مختلف  چاپ می گردند که نیاز به تایید محتوا دارند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه در سیزدهم آبان، بار دیگر مرگ بر آمریکا در سراسر کشور از زبان دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم سر داده شد، گفت: این حضور نشان از وجود بصیرت دینی و انقلابی در جوانان است، " مرگ بر آمریکا " ناسزا نیست بلکه یک ذکر است، این ذکر باید برای ما به صورت مستمر و همیشگی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها