فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج):

بیشترین هجمه رسانه های ضد انقلاب علیه جایگاه ولایت فقیه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بیشترین هجمه رسانه های ضد انقلاب علیه جایگاه ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۵۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار سید تقی شاهچراغی در یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بروجرد افزود: پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب، جلوگیری از نفوذ دشمنان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آنها برای سربلندی ایران اسلامی ضروری است.

وی اظهار کرد: بیش از 98 درصد شهدا در وصیت نامه های خود بر لزوم پیروی از ولایت فقیه و رهبری تاکید کرده اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن افزود: منظور از نفوذ دشمن فقط نفوذ داعش یا گروهک ریگی نیست بلکه همین ماهواره و شبکه های اجتماعی راه را برای نفوذ دشمن به داخل کشور باز می کنند.
وی اضافه کرد: نتانیاهو در مصاحبه ای اعلام کرده است که ما اکنون به داخل خانه های مسلمانان نفوذ کرده ایم و به زودی به اتاق خواب آنها نیز وارد می شویم.
سردار شاهچراغی خاطراتی از سفرش به سوریه بیان کرد و گفت: در یکی از روستاهای حلب تروریست های داعش شکم زن حامله ای را پس از کشتن پاره و فرزندش را کشته بودند.
وی در خصوص ایستادگی ملت یمن در مقابل متجاوزان آل سعود اظهار کرد: مردم یمن با داشتن ایمان قوی بیش از هفت ماه است که در شرایط سخت و با حداقل امکانات در برابر وهابیت پلید ایستاده اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: یمنی ها به ما پیام داده اند که بدون نیاز به کمک در مقابل متجاوزان ایستادگی می کنند.
وی با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نوجوانان بسیجی به دلیل داشتن بصیرت در سخت ترین شرایط در جنگ حاضر شدند.
مداحی و رونمایی از کتاب شهید حسن گودرزی نوشته مهدی گودرزی فرزند این شهید از دیگر بخش های این آیین بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار