استاد دانشگاه در گفت و گو با بسیج:

با برداشته شدن تحریم ها خوی استکباری امریکا از بین نمی رود

استاد دانشگاه گفت: با برداشته شدن تحریم ها خوی استکبار ستیزی امریکا برداشته نخواهد شد بلکه در این شرایط باید مراقبت های بیشتری در نظر گرفته شود و تازمانی که امریکا مستکبر است نمی توان به آن اعتمادی کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۹۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صادقی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص نقش بسیج و جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل کشور اظهار داشت: دشمنان اسلام از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد تحت فشارقراردادن ملت ایران هستند.

وی افزود: دشمن با توجه به تجربیاتی که در اوایل انقلاب با تحریم اقتصادی علی ایران به دست آورد و متوجه شد که موثر واقع نشد تصمیم به ریشه کنی اعتقادات ملی و مذهبی ما گرفت.

این استاد دانشگاه در خصوص هجوم فرهنگی دشمن علی ایران گفت: شبیخون فرهنگی بر خلاف عرصه نظامی مرزی ندارد و از هر زمینه ای جهت ورود پیدا کردن به فرهنگ، بینش و باور ایرانیان استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: با برداشته شدن تحریم ها خوی استکبار ستیزی امریکا برداشته نخواهد شد بلکه در این شرایط باید مراقبت های بیشتری در نظر گرفته شود و تازمانی که امریکا مستکبر است نمی توان به آن اعتمادی کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به راه مقابله با شبیخون فرهنگی عنوان کرد: افزایش بینش و هم افزایی در بصیرت افزایی راه مقابله با شبیخون فرهنگی می باشد که بسیج با ایجاد این زمینه می تواند در مقابل هجمه های فرهنگی و نفوذ ذشمن گامی موثر بردارد.

وی در پایان گفت: با وجود رهبری فرزانه و آگاه به مسائل تشخیص حق از باطل کار مشکلی نیست و  اگر فرمایشات رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهیم و در همان راستا حرکت کنیم دیگر شاهد نفوذ دشمن به کشور نخواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها