فرمانده سپاه عاشورا:

مهمترین وظیفه بسیج رسانه جریان سازی و روشنگری است

زمانی شرایط کشور و انقلاب ایجاب می کرد بسیح در جنگ نظامی وارد شود و امروز هم ضرورت ایجاب می کند به جنگ نرم دشمن برود و دراین جنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف مقدم هستند
کد خبر: ۸۵۹۱۴۶۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش بسیج رسانه، فرمانده سپاه عاشورا گفت : مهمترین وظیقه و رسالت رسانه های نظام و رسانه های منتسب به سازمان بسیج رسانه جریان سازی و روشنگری در مقابله با جنگ نرم دشمن است. سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه دوشنبه در آیین معارفه رییس جدید بسیح رسانه سپاه عاشورا و تکریم رییس سابق این رسانه تصریح کرد : بسیج خود یک فرهنگ و جریان است و نباید وارد جریان خاص شود. وی افزود : اینکه ما بسیح را در یک فکر و یا جریان خاص خلاصه کنیم این ظلم به بسیح است و بسیح در تفکر امام ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاتر از جریانات و در جایگاهی است که در هر زمان نظام و انقلاب بدان نیاز داشته حضور یافته و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا از خبرنگاران و رسانه های عضو بسیح به عنوان سرداران و افسران جنگ نرم دشمن نام برد و گفت : زمانی شرایط کشور و انقلاب ایجاب می کرد بسیح در جنگ نظامی وارد شود و امروز هم ضرورت ایجاب می کند به جنگ نرم دشمن برود و دراین جنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف مقدم هستند. سردار کریمیان  در بخش نخست سخنان خود با اشاره به شرایط و موقعیت کنونی کشور و انقلاب گفت : الان به ویژه در فضای رسانه ی دشمن تلاش سازمان یافته ی وجود دارد تا به زعم خود به امام ره و اصول انقلاب لطمه بزنند. وی افزود : امروز کسانی مدعی امام و انقلاب شدند که در زمان امام ره نبودند و اگر منصفانه نگاه کنیم می بینیم همه ادعاهای آن ها کذب محض بوده و بیستر به خاطر  منافع گروهی و فردی مطرح می شود تا دلسوزی برای امام ، انقلاب و نظام.

فرمانده سپاه عاشورا  ، تاکید بر اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام امریکایی ، اعتماد به وعده الهی ، اعتقاد به اراده مردم آن هم نه در محدوده جغرافیایی ایران که فراتر از مرزهای کشور و در کل جهان ، حمایت از مستضعفان و محرومان ، مخالف با هر گونه سلطه و مبارزه با خوی استکباری و تاکید بر استقلال و آزادی و نیز تکیه بر وحدت ملی را از جمله اصول امام ره بیان کرد که به گفته وی  رهبر فقید انقلاب بر پایه این اصول انقلاب را برپا کرد و  ما تحت هیچ شرایطی نباید بگذاریم به آن ها خدشه ی وارد شود. وی افزود : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اختلاف دیدگاه و سلیقه در روش ها و اجرا اشکالی ندارد اما  نمی توانیم در اصول دین و آرمان های امام ره و نیز آن جایی که سخن از حفظ منافع ملی اختلاق داشته باشیم و  فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد : اصول همان  آرمان های امام ره و نقشه راهی است که حضرت آقا  ترسیم کردند و با هوشمندی و تکیه بر وحدت ملی مانع از رخنه و نفوذ دشمن شده است.

دراین آیین که با حضور فرماندهان سپاه عاشورا و اصحاب رسانه استان برگزار شد با قدردانی از خدمات مختار خوش پیمان ، مسعود نقیب به عنوان رییس جدید سازمان بسیح رسانه سپاه عاشورا معرفی شد. مسعود نقیب از مدیران با سابقه و بازنشسته استان آذربایجان شرقی است که در سال های پس از انقلاب اسلامی دارای مسوولیت های اجرایی و فرهنگی بوده و همزمان در حوزه رسانه ، شعر و ادبیات هم فعال است . سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در مرداد ماه سال 91 با هدف انسجام رسانه ی و تلاش برای جریان سازی و ورشنگری در مقابله با جنگ نرم دشمن راه اندازی شده و هم اکنون بیش از 400 خبرنگار و فعال رسانه عضو این سازمان هستند.


ارسال نظرات