خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس در دزفول:

سردار رجبی : بسیج در مسیر برافراشتن پرچم توحید در حرکت است

سردار رجبی، بسیج را نشأت گرفته از اندیشه اهل بیت(ع) خواند و افزود: بسیج در مسیر برافراشتن پرچم توحید در جهان در حرکت است که پیمودن این مسیر بدون بصیرت و هوشیاری ممکن نیست
کد خبر: ۸۵۹۱۶۱۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوزستان:

سردار "علی رجبی” فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی(عج) در صبحگاه مرحله اول رزمایش بزرگ مدافعان حرم دزفول در پادگان قدس این شهر، با تجلیل از نقش و جایگاه بسیج گفت: اگر بسیج بود علی(ع) تنها نمی ماند و حسین(ع) به قتلگاه نمی رفت.

 

وی از بسیج به عنوان یک اعجاز نام برد و افزود: بسیج همواره در دفاع از آرمان های نظام پیشتاز بوده و با توجه به موقعیت حساس کنونی منطقه و انتخابات در پیش رو، هوشیاری هر چه بیشتر ضروری است.

سردار رجبی، بسیج را نشأت گرفته از اندیشه اهل بیت(ع) خواند و ابراز کرد: بسیج در مسیر برافراشتن پرچم توحید در حرکت است که پیمودن این مسیر بدون بصیرت و هوشیاری ممکن نیست.

 

سرهنگ "عبدالامیر محتشمی راد” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، نیز در این مراسم، جنگ روانی، محاصره اقتصادی و جلوگیری از پیشرفت های علمی را سه سیاست استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: هدف جنگ روانی مرعوب کردن مسوولان و شخصیت های سیاسی و تضعیف اراده مسوولان و شخصیت های سیاسی است.

وی، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران هرگز نمی تواند نوکر آمریکا و کشورهای کافر شود و هرگز زیر بار این ننگ نخواهد رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، با بیان اینکه ملت ایران با قدرت در مقابل آمریکا ایستاده است، اظهار کرد: ادامه عزت و سربلندی راهی جز مسیر اباعبدالله(ع) که در عصر کنونی رهبر انقلاب تصویگر آن مسیر است، نخواهد داشت.

 

رزمایش بزرگ مدافعان حرم دزفول با حضور بیش از سه هزار بسیجی شهرستان دزفول در قالب ۱۳ گردان و با اجرای کلاس های مختلف عقیدتی، نظامی و سیاسی و تمرین عملیات های آفندی و پدافندی به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها