نماینده ولی فقیه در استان یزد:

حفظ انقلاب در گروی عمل به منویات رهبری/ «صفری‌شورون»، اقدامی زشت و دون شأن دارالعباده

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت توجه به اصل انقلاب و پرهیز از اشتغال به امور جزئی گفت: از اصل انقلاب و چیزهایی که به آن ضربه‌می‌زند غافل‌شده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در جمع اعضا و مسئولین بسیج دانشجویی استان با تاکید بر اینکه زنده‌ماندن انقلاب در گروی زنده‌ماندن امام(ره) و آرمان‌های امام(ره) است، گفت: آن چیزی که وظیفه ماست و باید به آن بیندیشیم، حفظ انقلاب است و این از اوجب واجبات است.

حفظ انقلاب در گروی عمل به منویات رهبری

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مطالبات رهبری و بیان موضوعات اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، مسئله جمعیت، بصیرت و بیداری جامعه، نهادینه‌کردن دین در جامعه و پیداکردن راه‌کارها، این مسائل را مصونیت‌بخش برای نسل فعلی و آینده دانست و عنوان‌کرد: برای حفظ انقلاب باید به این کارهای اساسی توجه‌کرد و هدف حفظ انقلاب است.        
ناصری ضمن تاکید بر اهمیت توجه به اصل انقلاب و پرهیز از اشتغال به امور جزئی افزود: از اصل انقلاب و چیزهایی که به آن ضربه‌می‌زند غافل‌شده‌ایم. 
وی با اشاره به ضرورت زنده‌ماندن آرمان‌های امام(ره) گفت: به هر نحوی تلاش کنیم، زیرا دشمن به هر نحوی در تلاش است تا این انقلاب را از بین ببرد.       

در آستانه انتخابات، در سخنرانی بسته‌شود       
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم وجود فضای آرام در دانشگاه تصریح‌کرد: من معتقدم باید یکی دو ماه مانده به انتخابات درِ سخنرانی را در دانشگاه ببندند و در دانشگاه اختلاف ایجادنکنند.    
وی با بیان مطالبی پیرامون تفاوت سیاسی‌بودن و سیاست‌زدگی و با تاکید بر اینکه دانشجو باید خبیر باشد افزود: در دانشگاه باید علم سیاست خوانده‌شود تا دانشجو عقل سیاسی پیداکند، سیاست را بشناسد و از فتنه‌گذاری‌ها و سیاست‌گذاری دنیا و مطالب پیرامون آگاه‌باشد.

مراسم «صفری‌شورون»، اقدامی زشت و دون شأن دارالعباده یزد           
امام جمعه یزد با اشاره به مراسم صفری‌شورون دانشکده هنر و معماری و عهدنامه دانشجویان جدیدالورود، این مراسم را اقدامی زشت دانست و عنوان‌کرد: دانشگاه و آن هم در دارالعباده جای تقلید کورکورانه از غرب نیست.
وی با اشاره به اینکه شور و حرکت و عظمت و عزت کار امام حسین(ع) را شیعیان آن حضرت حفظ کردند افزود: انقلاب ما هم باید این‌گونه حفظ‌شود.          
ناصری گفت: تا به حال منطق و آرمان امام حسین(ع) در کتاب‌ها و گفتارها یا حرکت‌های شخصی بود؛ این آرمانها و ایده‌ها میدانی نشده‌بود. در دل‌ها نهادینه نشده‌
بود. هنر امام(ره) این بود که این آرمان‌ها و این ایده‌ها را در قلب‌ها بذرش را کاشت و جوان ما رشد کرد و قلب‌ها بیدارشد و عقل‌ها رشدکرد.     
وی در ادامه افزود: امام(ره) به جوان‌ها و روشنگری‌ها عنایت‌داشت و بیان می‌کرد تنها کسی که از این انقلاب حمایت می‌کند، خداست و ما نیز باید آن را باورکنیم.          
امام جمعه یزد تصریح‌کرد: دانشجویان ارزشی و متدین باید درجات علمی بالا را کسب کنند و با حضور در دانشگاه ها از بسیاری از مسائل جلوگیری کنند.    
ناصری بیان‌کرد: مقام معظم رهبری بسیار جامع فکر می‌کنند و در بخش دفاعی دید بسیار قوی دارند. ایشان با پیش‌بینی‌های خود بسیار اثرگذار عمل‌کردند؛ به موقع جلو دشمن را گرفتیم و اگر ایشان نبودند حتما ضربه‌های زیادی می‌خوردیم و این عطیه الهی بود که خداوند به ما داد.        
وی تصریح کرد: تا آموزش و پرورش ما اصلاح نشود و جوانان دین‌دار تربیت‌نکنیم همچنان مشکل خواهیم داشت.   
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بیدارکردن و آگاهی‌دادن به جوانان بهترین راه برای مقابله با مشکلات فضای مجازی است که باید آن را از آموزش و پرورش شروع کنیم و اگر این دانش‌آموزان با دین رشد پیدانکنند حتما با مشکل روبرو خواهیم‌شد.    
وی خاطرنشان کرد: الان جایی که می‌توانیم کارکنیم و دولت نیز باید در آن کارکند دانشگاه‌های فرهنگیان است که بتوانیم معلم‌های مناسبی برای جامعه تربیت‌کنیم.  
ناصری تصریح کرد: باید کادر سازی کرده و با اخلاق و اعتقاد و ارتباط با خدا و با دلسوزی باید کارکرد؛ البته باید باحساسیت و برنامه‌ریزی پیش‌رفت.      
وی در پایان ضمن تاکید بر جاذبه اخلاق خوب و وجود این شاخص در دانشجویان بسیجی عنوان‌کرد: همان‌طور که دشمن درصدد جذب نیروست، ما هم باید با اخلاق خود همه را جذب‌کنیم و دانشگاه می‌تواند جای این کار باشد.

 

 

ارسال نظرات