مسئول بسیج طلاب وروحانیون استان کرمان:

واکنش دولتمردان به اقدام عزتمدانه سپاه دشمن شاد کن است/نفوذ در کانال های فرهنگی و رسانه ها در دستور کار غرب قرار دارد

مسئول بسیج طلاب وروحانیون استان کرمان گفت: متاسفانه دوستان خودی و مسئولین کشور به جای تشکر و قدردانی از این اقدام عزتمدانه سپاه، نسبت به آن موضع گیری کرده و با عناوینی چون حمله دولتی علیه دولتی موجب شادکردن دشمن می شوند.
کد خبر: ۸۵۹۲۳۴۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"حجت الاسلام محسن سنجری در واکنش به دستگیری باند نفوذ در مطبوعات کشور گفت: در چندین سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در دوسال گذشته، هفتاد بار از واژه نفوذ استفاده کرده اند و در مقابل آمریکایی ها هفتاد مرتبه واژه تغییر را به کار برده اند.

مسئول بسیج طلاب وروحانیون استان کرمان بااشاره به راهبردهایی که دولت آمریکا به پیشنهاد موسسات اتاق فکر فعال خود و ساختاری تحت عنوان دیپلماسی عمومی در آمریکا مطرح کرده است، تصریح کرد: اولین راهبرد آنها اکراه بود که در تحریم تعریف می شود به این معنا که معتقدند باید فشارهایی به ایران وارد کنیم تا در مقابل نظام و مسلک خود موضع گیری کنند و علت عقب ماندگی را در ساختار نظام تلقی کنند.

حجت الاسلام سنجری در ادامه ابراز کرد: راهبرد دیگر غرب، اجبار است که دست به تهدید زده و موضوع نظامی را مطرح می کند همانطور که حتی پس از برجام در تمام سخنرانی های اوباما، مطرح می شود که گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

نفوذ در کانال های فرهنگی و رسانه ها در دستور کار غرب قرار دارد

وی با بیان اینکه سومین راهبرد دشمن موضوع نفوذ به معنی ورود از راه دوستی است، عنوان کرد: جک استرو فردی است که رایس در مورد او گفته بود موضوع 1+5 در منزل او شکل گرفته و حال می بینیم این فرد به اصفهان می آید و این سفر به گونه ای برنامه ریزی شده بود تا وی در شب تاسوعا دربین عزاداران حضور داشته باشد.

این استاد حوزه افزود: مجذوب سازی از دیگر راهبردهای کلان دشمن است که تغییر ذائقه در مردم ایجاد می کند، در تمام راهبردهای مذکور شیوه های مختلفی در دستور کار آنها قرار دارد که یکی از آنها نفوذ در کانال های فرهنگی و رسانه هاست.

وی با اشاره به دستگیری نزار زاکا اظهار کرد: نزار زاکا یک لبنانی الاصل است که در پوشش یک مسلمان که افکار او کاملا در تصرف سازمان سیاه و لابی صهیونیست می باشد، وی به دعوت یکی از مسئولین برای برگزاری سخنرانی های مختلف و پیرامون حقوق زن در ایران دعوت شده بود اما از آنجا که از چند سال پیش توسط سرویس های اطلاعاتی ردیابی شده بود، دستگیر شد و پس از دستگیری وی شاهد بودیم که برخی اعلام کردند این امر را به نفوذ ربط ندهید.

مهم ترین راهبرد دشمن استحاله نظام و نفوذ به مرزهای فکری کشور است

حجت الاسلام سنجری بیان کرد: راهبرد اصلی دشمن تغییر سیستم و اصل نظام است و سالهاست رهبر در این خصوص به مسئولین تذکر داده اند، مهم ترین هدف دشمن به گفته خود آنها، استحاله کردن نظام و نفوذ داخل مرزهای فکری شامل دانشگاه ها و حوزه ها و مراکزی که کارهای علمی و فرهنگی می کنند، است.

وی با اشاره به دستگیری اخیر باند نفوذی در رسانه کشور توسط اطلاعات سپاه اذعان کرد: ماهیت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است و هرجا خطری انقلاب را تهدید کند وظیفه سپاه است که ورود یابد و این وظیفه ی ساختار و سازمان سپاه در قانون اساسی تعریف شده است.

واکنش دولتمردان به اقدام عزتمدانه سپاه دشمن شاد کن است

حجت الاسلام سنجری افزود: در این مورد نیز سپاه احساس خطر کرد و پس از بررسی فراوان و تلاش های شبانه روزی افراد موردنظر را دستگیر کرد که دستگیرشدگان ارتباط تنگاتنگی با سرویس های جاسوسی داشتند و این امر از اطلاعات به دست آمده از آنها و همچنین اسناد موجود در سیستم اروپا و آمریکا پیداست.

این استاد حوزه تاکید کرد: متاسفانه برخی آقایان در تریبون ها و جایگاهی که در دست دارند در بحث نفوذ صحبت نمی کنند ومرتب کار آنها بایکوت کردن این موضوعات است.

مسئول بسیج طلاب وروحانیون استان کرمان در خصوص واکنش برخی دولتمردان به دستگیری نفوذی ها در مطبوعات خاطرنشان کرد: متاسفانه دوستان خودی و مسئولین کشور به جای تشکر و قدردانی از این اقدام عزتمدانه، نسبت به آن موضع گیری کرده و با عناوینی چون حمله دولتی علیه دولتی موجب شادکردن دشمن می شوند.

ارسال نظرات