خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با بسیج:

تمام ظرفیت راهیان‌نور در اختیار زائران اربعین قرار می گیرد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور گردشگری با اشاره به توقف موقتی اردوهای راهیان نور دانش آموزی از اول تا شانزدهم آذر ماه گفت: تمام ظرفیت راهیان نور در اختیار زائران و عاشقان سالارشهیدان (ع) قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۳۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

سردار یعقوب سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: مجموعه سپاه و بسیج در سه قرار گاه اربعین در ایلام، چزابه و شلمچه مستقر شده و برای خدمت رسانی در رفت و بازگشت زائران از این سفر زیارتی - معنوی هماهنگی های لازم را انجام می‌دهد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ساماندهی زائران اربعین حسینی و تسهیل در اعزام آنها به کربلا یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بوده است که پیرو عمل به این فرمایش رهبری، سال گذشته قرارگاه مرکزی اربعین با همکاری سازمان حج و زیارت، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و دیگر نهادها تشکیل شد تا امسال برای دومین سال متوالی شاهد اعزام ساماندهی شده و باشکوه زائران اربعین حسینی به کربلا باشیم.

وی با اشاره به تامین امکانات لازم برای زائران اربعین حسینی افزود: برای اسکان زائران از تمام ظرفیت‌های موجود در راهیان نور استفاده شده و همه اردوگاهها در اختیار قرارگاه اربعین قرار گرفته است.

سردار سلیمانی افزود: با برپایی ایستگاههای صلواتی از سوی قرار گاه اربعین که با همت مردم انجام شده است، اطعام زائران نیز انجام می شود و برای جابه جایی زائران از همه ظرفیت ها و امکانات خودرویی و حمل و نقل استفاده شده است که در این زمینه وظیفه سپاه تنها هماهنگی و ساماندهی بوده است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: امسال با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده افزون بر یک میلیون و 25 هزار دانش آموز مدارس کشور به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که با توجه به خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، از تاریخ یکم تا شانزدهم آذر ماه، اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموز به صورت موقتی متوقف می شود.

سردار سلیمانی اضافه کرد: سالانه بیش از شش میلیون نفر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور بازدید می کنند.

وی همایش بزرگ اربعین حسینی را نشانه اقتدار و عزت مسلمین اعلام کرد و گفت: باید بکوشیم تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمات رسانی بهتر و بیشتری به زوار عتبات عالیات چه بعد و چه قبل از ایام اربعین داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار