فرماندار شهرستان پارس آباد:

صندوق توسعه کارآفرینی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی حمايت كند

صندوق توسعه کارآفرینی در جهت اشتغالزايي، از کارگاهها و طرح های تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی حمایت کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۴۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پارس آباد با تشریح موقعیت حغرافیایی و جمعیتی و نیروی انسانی شهرستان پارس آباد، بزرگترین دغدغه مسئولان را حل معضل بیکاری، تقویت و ترویج صندوق توسعه کار آفرینی و تعاون دانست و گفت: دولت در راستای اشتغالزایی و توسعه فضای کسب و کار برنامه‌های موثری در دستور کار خود قرار داده است.

وي، نظارت بر فضاهای كسب و کار و حوزه سلامت کارگری را ضروري دانست و با بيان اينكه هیچ محدودیتی در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی وجود ندارد، از بانک های توسعه تعاون و صندوق توسعه کار آفرینی امید خواست با همکاری و برنامه ريزي مستمر نسبت به ایجاد و راه اندازی کارگاهها، طرح های تولیدی، خدماتی و اشتغالزایي در شهرستان اقدام کنند.

در اين جلسه كه نماینده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز حضور داشتند، فرماندار پارس آباد از فعاليت 168 تعاونی و ايجاد اشتغال براي 230 نفر در اين شهرستان خبر داد و بر احیاي تعاونی های راکد و نیمه فعال منطقه تاکید کرد.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام حبيب برومند نماینده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس نيز زیربنای توسعه و کار را آموزش های تخصصی عنوان کرد و گفت: شهرستان پارس آباد از لحاظ کارگری بودن رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده و باید مسئولان استانی و شهرستانی در زمینه خدمات رسانی به اين منطقه کوشا باشند.

در اين جلسه همچنين، حسين منوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نيز صیانت از نیروی کار و جلوگیری از خطرات ناشی از آن، حمایت از تعاونی ها، بیمه سلامت و تامین اجتماعی و خدمات رفاهی کارگران را جزو اولویتهای کاري وزارت تعاون عنوان كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار