مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل:

اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط کمیته‌ امداد انجام شده است

در راستای توانمندسازی و به خودکفایی رساندن خانواده‌های تحت حمایت اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط کمیته‌ امداد انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۶۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالی، مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل عصر امروز در جلسه‌ هم اندیشی و بررسی مشکلات و موانع حوزه حمایت و سلامت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: فرایند کمک به توانمندی خانواده‌ها گاهی با موانع و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که برای رفع موانع و مشکلات پیش روی خانواده‌ها باید همت کنیم تا فرایند توانمندی مددجویان تسهیل شود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل تصریح کرد: در راستای توانمندسازی و به خودکفایی رساندن خانواده‌های تحت حمایت اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط کمیته‌ امداد انجام شده که با اهتمام هر چه بیشتر باید بتوانیم مسیر توانمندی مددجویان را هموارتر سازیم.

وی با اشاره به اینکه موظف هستیم استعدادهای نهفته‌ مددجویان را دریابیم، گفت: استعدادیابی و شناخت تک تک اعضای خانواده‌های تحت پوشش به ما کمک می‌کند تا بهترین تدبیر را برای ایجاد شغلی مناسب برای گروه هدف بیندیشیم.

زلالی با بیان اینکه باید حریم امنی برای خانواده‌هایی که تازه در مسیر استقلال اقتصادی قرار گرفته‌اند ایجاد کنیم، افزود: پس از به ثمر نشستن فعالیت‌ها و ایجاد اشتغال برای مددجویان هیچ پرونده‌ای به سادگی بسته نمی‌شود و خروج خانواده‌ها از چرخه‌ حمایتی امداد بر اساس دستیابی به مرحله‌ توانمندی و خوداتکایی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه نیازسنجی‌های انجام شده از خانواده‌های تحت حمایت به این نهاد کمک می‌کند که در سریع ترین زمان ممکن مشکلات مددجویان را احصا کنیم، بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق بر روی این نیازسنجی‌ها می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به گروه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: معاونان امور توانمندسازی نقش بی‌بدیلی را در زمینه‌ خودکفایی قشر محروم جامعه ایفا می‌کنند و مسئولیت پذیری و انسجام در کارها سبب می‌شود که به شکل مطلوب‌تری خدمات مورد نظر را به مددجویان ارائه کنیم.

زلالی با اشاره به اینکه تمامی حوزه‌های کمیته‌ امداد در راستای توانمندی خانواده‌های تحت پوشش نقش ایفا می‌کنند، گفت: در این بین معاونان امور توانمندسازی به عنوان هماهنگ کننده‌ حوزه‌ها در راستای توانمندسازی تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات