امام جمعه جعفرآباد:

عمل به نکات 9گانه رهبری در رابطه با برجام ضامن منافع ایران است

عمل کردن به نکات 9گانه مقام معظم رهبری در رابطه با برجام تضمین کننده منافع ایران اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۵۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته به اظهار نظرهای مختلف در خصوص برجام و تعیین کمیته نظارت بر برجام اشاره کرد و گفت: یقینا عمل کردن به نکات 9 گانه مقام معظم رهبری تضمین کننده منافع ایران اسلامی خواهد بود و وظیفه ما این است نه تندروی کنیم و نه کندروی و همیشه همراه و همگام با ولایت باشیم.

وی گفت: همراهی با ولایت ربطی به جمهوری اسلامی ندارد و این درس مکتب اهل بیت علیهم السلام به همه مسلمین است و همانطور که در صلوات شعبانیه می خوانیم مردم در همراهی با ولایت سه دسته اند:

المُتِقَدُّمُ لَهُم مَارِقٌ وَ المُتِأخِّرُ عَنهُم زاهِقٌ وَ الّلازِمُ لَهُم لَاحِقٌ

دسته اول کسانی که از ولایت تندتر می روند از مسیر ولایت و سعادت خارج می شوند، مانند خوارج.

دسته دوم کسانی که از ولایت عقب بیفتند نابود می شوند مثل اهل کوفه ای که برای امام حسین علیه السلام نامه ها نوشتند ولی در میدان عمل از امام و ولی خود عقب ماندند.

دسته سوم کسانی هستند که همواره با ولی و امام خود همراه هستند اینها ملحق و پیوسته به ولایت هستند.

باقری گفت: یقینا ولایت فقیه ما هم همان ولایت اهل بیت علیهم السلام است.

وی با توجه به مسائل پیش آمده در برنامه هفته گذشته فیتیله گفت : برخورد به موقع صداوسیما و عذرخواهی عوامل این برنامه شایسته تقدیر است و امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی افزود: مردم آذری زبان همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد عده ای اندک با تحریک ماهواره و عوامل بیگانه خارج از کشور اغتشاش و آشوب به پا کنند.

امام جمعه جعفراباد به گلایه مقام معظم رهبری از کاهش رشد علمی کشور، استناد کرد و گفت: باید طبق سند چشم انداز 20 ساله به افق1404 برسیم و مذاکرات هسته ای نباید مسائل دیگر کشور به خصوص رشد علمی کشور را تحت الشعاع خود قرار دهد.

ارسال نظرات