مدارس خاکریز جنگ نرم دشمن است

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: کلاس درس یک سنگر و هر مدرسه یک خاکریز جنگ نرم می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۹۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مطهری جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان کردستان در سنندج سطح برگزاری جلسات شورای قشر بسیج فرهنگیان استان و مباحث مطروحه در این نشست ها را مطلوب ارزیابی و از اقدامات و برنامه های استان تقدیر کرد.
وی با تاکید بر ضرورت خروجی جلسات شورای قشر بسیج فرهنگیان استان گفت: این شورا علاوه بر تهیه خوراک فکری و محتوایی برای حلقه های صالحین ، می تواند برای شوراهای شهرستان، ماموریت تعریف نموده و سایر برنامه های بسیج فرهنگیان را رصد و موضوعات هدفمند را برای بررسی و پیگیری روش مند انتخاب نماید.
مطهری جامعه مخاطب شورای عالی قشر بسیج را فرهنگیان گرانقدر عنوان کرد و گفت : در اجرای برنامه ها ، شعار ما هر کلاس درس یک سنگر و هر مدرسه یک خاکریز جنگ نرم می باشد و در این راستا باید از کارهای ایجابی بیشتر استفاده کرد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جلسه شورا یعنی بررسی ابعاد نفوذ دشمن و راه های جلوگیری از نفوذ اشاره کرد و تحریف شخصیت حضرت امام ( ره ) و خط امام راحل ، ایجاد تردید در میان مردم ، بزک دشمن و گسیل کالاهای مصرفی به کشور را از زمینه های ایجاد نفوذ دانست.
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه به وظایف و رسالت خطیر فرهنگیان به ویژه فرهنگیان بسیجی و شورای قشر بسیج نیز پرداخت و اهتمام برای آشنایی دانش آموزان و نسل جوان با شخصیت و راه حضرت امام (ره)، شناخت و شناساندن انقلاب اسلامی به مردم و شناخت مبانی استکبار ستیزی را از مهم ترین وظایف بر شمرد.
در ابتدای این نشست نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و رییس شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان استان نیز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص بحث جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن گفت: آموزش و پرورش نقطه هدف دشمنان است و در این خصوص باید مراقبت لازم صورت گیرد.
گفتنی است در این نشست اعضای شورای قشر بسیج فرهنگیان استان نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوع نشست ارائه نمودند.


ارسال نظرات