اعزام دانش آموزان پسر شهرستان قروه به مناطق یادمانی

صبح امروز و در قالب کاروان راهیان نور 160 نفر از پسران دانش اموز قروه ای به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۹۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز و در قالب کاروان راهیان نور 130 نفر از پسران دانش اموز قروه ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه در مراسم اعزام این دانش اموزاناظهار داشت: این دانش آموزان با 4 دستگاه اتوبوس و در قالب کاروان راهیان نور به مناطق شمال غرب کشور و مریوان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در این اردوی 2 روزه از مناطق عملیاتی دیدن خواهند نمود افزود: بازدید از یادمان شهدای مریوان و بازدید از مناطق جنگی و دره شیلر در برنامه اردوی این دانش آموزان قرار دارد.

شعبانی اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.


وی عنوان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در پایان یادآور شد: اردوهای راهیان نور در نحوه روش و منش زندگی و انتخاب راه صحیح دانش آموزان اثرات مفیدی دارد.

ارسال نظرات