رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد

خسارت 70 میلیارد ریالی به مدارس ایلام در سیلاب اخیر

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 14 فضای آموزشی در استان ایلام در سیلاب اخیر دچار آسیب شده‌اند که بازسازی این مدارس نیازمند 70 میلیارد ریال است و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به مرمت و بازسازی آنها اقدام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۱۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی رئیسی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور  در خصوص میزان خسارت‌های وارد شده به مدارس ایلام در سیلاب چند هفته گذشته، اظهار داشت: در بازدیدی که از مدارس سطح شهر ایلام و مناطق آسیب دیده از از سیل داشتیم در مجموع مدارس در قیاس با سایر زیرساخت‌های شهر، آسیب کمتری دیده‌اند و این خسارات نیز جدی نیستند.

وی تصریح کرد: در مجموع 14 فضای آموزشی در این استان دچار آسیب شده‌اند که برآورد صورت گرفته برای بازسازی آنها 70 میلیارد ریال است که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی آنها اقدام می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مسئول جبران خسارات ناشی از سیل را ستاد بحران عنوان کرد و اظهار داشت: با دستور وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری وضعیت خسارات به مدارس ایلام، بخشی از این اعتبار توسط خود سازمان تأمین خواهد شد.

رئیسی با ابراز رضایت از استحکام بناهای مدارس ایلام در این سیل، خاطر نشان کرد: 3 روز قبل از وقوع سیل اقدامات پیشگیرانه انجام شده بود و مدارس روال عادی خود را طی می‌کنند؛ البته تنها دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی به مدارس مجاور فرستاده شده‌ بودند تا تعمیرات سیستم گرمایشی این مدرسه انجام شود.

ارسال نظرات