رئیس کتابخانه‌های عمومی نمین:

وجود 52300 نسخه کتاب در کتابخانه‌های نمین

52 هزار و 300 نسخه کتاب در چهار کتابخانه این شهرستان آماده ارائه به شهروندان است.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۴۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

محمد فتحی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین، با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی و تکریم از کتابداران اظهار کرد: این هفته از تاریخ 24 الی 30 آبان ماه در شهرستان نمین و با دیدار امام‌جمعه و فرماندار نمین برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین گفت: کتابداران این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی از افتتاح مرکز نمین شناسی خبر داد، افزود: در این مرکز اسناد، مدارک و کتاب‌ها و نسخ خطی در حوزه شهرستان نمین جمع‌آوری و نگهداری می‌شود.

فتحی بیان کرد: از عموم مردم شهرستان نمین درخواست می‌شود هرگونه سند و نسخ خطی با محوریت نمین شناسی را به این مرکز اهدا کنند تا با نام خود آن‌ها نگهداری و به عموم مردم و پژوهشگران ارائه شود.

وی گفت: در طول هفته سومین دوره مسابقه کتاب‌خوانی حماسه حسینی با طرح سؤالات از سوی دفتر امام‌جمعه و با همکاری دهیاران، شوراها و شهرداری‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در ادامه سخنان خود از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرهای آبی بیگلو و عنبران خبر داد.

وی گفت: نشست بررسی وضعیت مطالعه با حضور جوانان، دانشجویان و اساتید حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

فتحی افزود: مراسم تجلیل از کتابداران و کتاب‌خوانان شهرستان نمین در 28 آبان ماه در فرهنگسرای این شهر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات نقاشی، مقاله‌نویسی و خلاصه‌نویسی در تمام کتابخانه‌های شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در طول هفته کتاب و کتاب‌خوانی عضویت در کتابخانه‌ها به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات