مربی تیم بدمینتون کوثر:

بدمینتون شهرستان کوثر مهجور مانده است

با وجود اینکه بدمینتون شهرستان کوثر در مسابقات کشوری و استانی نیز صاحب مقام است اما همچنان این ورزش در شهرستان مهجور مانده و دور از حمایت مسئولین است.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۸۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

جمشید عظیمی، مربی تیم بدمینتون شهرستان کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر تیم بدمینتون شهرستان کوثر را از جمله تیمهای برتر استانی و کشوری عنوان کرد و افزود: بدمینتون شهرستان کوثر با وجود کسب مقامات کشوری و استانی نیاز مبرم حمایت مسئولین شهرستانی و استانی دارد.

وی ادامه داد: درحالی که تیم بدمینتون شهرستان کوثر در روز های زوج هفته نسبت به تمرینات مستمرخود ادامه می دهد اما هیچ حمایتی از سوی مسئولین چه دربرگزاری مسابقات و چه در اعزام تیم به مسابقات استانی و کشوری صورت نگرفته است.

پیشکسوت بدمینتون شهرستان کوثر با اشاره به اینکه تیم بدمینتون این شهرستان حتی با همت اندک مسئولین آن هم در خریداری توپ های استاندارد بدمینتون و دیگر تجهیزات مرتبط با این ورزش شهرستانی توانایی کسب مقامات استانی و شهرستانی را دارد افزود: حمایت هیات بدمینتون استان در خرید و تجهیز وسایل بازیکنان این رشته ورزشی در کوثر باعث خواهد شد تیم بدمینتون شهرستان با توانایی بیشتری نسبت به حضور در مسابقات استانی و کشوری نیز آماده باشد.

عظیمی با اظهار گله مندی از هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: هیات بدمینتون استان اردبیل در اعزام تیم استانی به مسابقات کشوری که اکثر بازیکنان این تیم را ورزشکاران کوثری تشکیل داده بود هنوز بخشی از اعتبارات مربوط به آن مسابقات را پرداخت نکرده است که اینجانب به ناچار از شخصاَ نسبت به پرداخت هزینه مربوطه اقدام کرده ام.

مربی تیم بدمینتون شهرستان کوثر با اشاره به اینکه شهرستان کوثر قطب بدمینتون استان اردبیل محسوب می شود اظهار کرد: امید است با حمایت های بیش از پیش مسئولین شهرستانی و استانی نسبت به حضور در عرصه های ورزشی در استان و شهرستان گامهای موثر و مفیدی را برداریم.

گفتنی است که تیم بدمینتون شهرستان کوثر در گروه انفرادی ( امید عظیمی) از بین 132 نفر مقام شانزدهم کشوری را از آن خود کرده است و در دور دوبل (دو نفره ) تخصصی (حسین انصاری علیر ضا حمید پور ) توانسته اند تیم استان البرز را شکست دهند.

ارسال نظرات