مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

پروژه نفوذ استکبار در ایران عملی نخواهد شد

ما در جنگ ساخت ثابت کردیم که جوانان این وطن همواره برای دفاع از این کشور آماده اند و هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از این رشادت بود.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۴۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام عزیز الله عابدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در همایش مشترک ائمه جماعات ، هیات امنا مساجد و فرمان پایگاه های مقاومت بسیج محلات و مساجد گفت: با بصیرت مسئولین و ملت و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری پروژه نفود استکبار در ایران عملی نخواهد شد.

وی با تقدیر از بسیجیان پایگاه های مقاومت و بسیج محلات گفت: دشمن در فکر دسترسی به ایران ودستیابی همه جانبه است که ما در جنگ ساخت ثابت کردیم که جوانان این وطن همواره برای دفاع از این کشور آماده اند و هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از این رشادت تحقق عملی فرمان رهبرکبیر انقلاب حضرت امام (ره) بود.

عابدی تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری وتوجه به هشدارهای رهبرانقلاب را مهم خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی تمامی افکار دشمنان را در خصوص خصومت با ایران تشخیص داده و در مواقع لازم بارها در بیانات خود هشدارهای لازم را داده که مسئولین باید بیشتر از گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و فرمایشات ولی امر مسلمین فصل الخطاب همه ملت ایران است و ملت ایران با بصیرت اجازه نفود به هیچ کشور بیگانه ای را نخواهند داد.

وی بر روشنگری و دشمن شناسی و حفظ و تقویت سنگر مساجد تاکید گفت. مسئولین مواظب نفوذ دشمن در مراکز آموزش عالی کشور باشند و طوری شود از پیشرفت علمی دنیا عقب نماییم و همگام با پیشرفت در حوزه های دیگر در حوزه دین و معرفت نیز جهش داشته باشیم.

ارسال نظرات