کارشناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با بسیج

تزریق نگرش ها و اعتقادات غلط به ذهن دانشجویان از اهداف دشمن است

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: دشمنان اسلام با هدف گیری عقاید و باورهای جوانان که دانشگاه ها شامل بیشترین آمار آن ها است قصد دارد نسبت به ایجاد سوالاتی علیه نظام و اسلام در ذهن دختران و پسران نسبت به ضربه زدن به اسلام اقدام نماید.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۷۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جواد محمدی کارشناس مسائل اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت فرهنگی حاکم در دانشگاه ها اظهار داشت: دانشگاه ها مکانی هستند که به عنوان سرچشمه و کانون تربیت مربیان بسیاری برای نسل های آینده محسوب می شوند.

وی افزود: از این رو بهسازی فضای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها امری ضروری به شمار می رود و در حالیکه تا چند دهه گذشته ورود به دانشگاه ها یک رویا بود ولیکن امروزه با کمترین زحمت جوانان به مکانی وارد می شوند که می تواند موجب تغییر در نگرش ها و اعتقاداتش گردد.

این کارشناس مسائل اجتماعی به مسائل موجود در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: عدم رعایت حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ غلط غربی، روابط ناشایست بین دختران و پسران و دیگر مسائل از جمله مشکلات و معضلاتی می باشد که در فضای دانشگاه ها حاکم است و مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با روسا و مسئولین دانشگاهی بسیار بر این نکات تاکید داشتند.

وی دانشگاه ها را مکانی چهت نفوذ فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام با هدف گیری عقاید و باورهای جوانان که دانشگاه ها شامل بیشترین آمار آن ها است قصد دارد نسبت به ایجاد سوالاتی علیه نظام و اسلام در ذهن دختران و پسران نسبت به ضربه زدن به اسلام اقدام نماید.

محمدی در پایان تصریح کرد: بهبود فضای فرهنگی در دانشگاه ها نیازمند آموزش جدی تر مسئولین می باشد چراکه با استفاده از ظرفیت های فکری و عقیدتی موجود در دانشگاه ها می توان برنامه های بسیار مناسب فرهنگی ویژه دانشجویان با دعوت از مهمانان و سخنرانان تاثیر گزار برگزار نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار