به مناسبت طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای:

بازدید فرمانده سپاه خدابنده از مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهر قیدار

فرمانده سپاه خدابنده به همراه کادر خود از مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهر قیدار ه مناسبت طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای، بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای که از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در سراسر استان زنجان برگزار می شود،فرمانده سپاه خدابنده به همراه کادر خود از مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهر قیدار بازدید کرد.

لازم به ذکر است که مرکز سهروردی خدابنده در سال۱۳۸۰ تاسیس شده و درحال حاضر مجموعه فنی و حرفه ای این شهرستان شامل مرکز سهروردی ویژه برادران و مرکز کوثر ویژه خواهران و مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه ای خدابنده است .

در مرکز سهروردی برادران پنج کارگاه فعال و مجهز شامل کارگاه های جوشکاری، تاسیات مکانیکی ساختمان، برق صنعتی، اتومکانیک، صنایع ساختمان و عمران و فناوری اطلاعات با مربیان توانمند و تجهیزات بسیار کامل در طول سال آموزش های رایگان به متقاضیان ارائه می دهند ودر طول سال در هر کارگاه ۵الی۶ دوره برگزار می شود.

مرکز کوثر ویژه خواهران نیز در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد و شامل ۷کارگاه عمران و معماری، صنایع پوشاک، صنایع دستی، صنایع بافت، فناوری اطلاعات،حسابداری و صنایع چوب است که در آنجا نیز آموزش های رایگان به متقاضیان ارائه می شود.

ارسال نظرات