در روستای آقا باقر اردبیل صورت گرفت:

افتتاح کارگاه تولید قارچ خوراکی

در راستای احیای اقتصاد مقاومتی، یک کارگاه تولید قارچ خوراکی در روستای آقا باقر از توابع شهرستان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۷۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در راستای احیای اقتصاد مقاومتی، یک کارگاه تولید قارچ خوراکی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، صبح امروز در روستای آقا باقر از توابع شهرستان اردبیل افتتاح شد.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با بیان اینکه این طرح ها در راستای احیای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی انجام می شود، گفت: در سال 94 بیش از 120 کارگاه تولید طرح اقتصاد مقاومتی تا به امروز در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسیده است.
وی اعتبار وام های طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردبیل را 4 میلیارد تومان برای تمامی عرصه های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: برای ایجاد این کارگاه تولید قارچ خوراکی 30 میلیون تومان وام از محل بسیج سازندگی شهرستان اردبیل اختصاص داده شده است.
وی در ادامه از عموم مردم اردبیل و کسانی که مایل به ایجاد چنین کارگاه هایی می باشند خواست جهت انجام مراحل کارگاه و اخذ وام به بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل مراجعه نمایند.

صاحب این کارگاه آقای محسن نوعی در مصاحبه ای با خبرنگار بسیج اردبیل، ضمن تشویق همه مردم به ایجاد چنین کارگاه هایی به خبرنگار بسیج اردبیل گفت: برای این کارگاه مبلغ 500 میلیون ریال هزینه گذاشته ام که 300 میلیون آن از طریق وامی که از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل به کارگاه اینجانب اعطا شده است، تأمین شده است.

ارسال نظرات