امام جمعه خضرآباد:

آمریکا و کشورهای حامی از داعش سیلی محکمی خواهند خورد

امام جمعه خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد امام‌زاده سيد کافي کافي آباد اظهار داشت: آمريکا و کشورهای حامي داعش بدانند که روزي همين داعشي ها سراغ خود آنان نيز خواهند رفت و از این گروه داعش و تکفیری‌ها سیلی محکمی خواهند خورد.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۸۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خضرآباد، امام‌جمعه بخش خضرآباد با سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی به اهمیت اقامه نماز در اول وقت و به جماعت در مساجد تاکید و گفت: اقامه نماز اول وقت آن‌هم به جماعت و در مساجد از فضیلت و صواب بیشتری برخورداراست و از همه آحاد مردم خواست تا این فضیلت را از دست ندهند.

حجت‌الاسلام غالبی در ادامه از والدین خواست تا با استفاده از روش‌های تشویقی بجای تنبیه فرزندان خود را جذب مساجد و قرائت قران نمایند.
امام‌جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد امام‌زاده سید کافی کافی آباد به دشمنی‌های استکبار جهانی با مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: نمونه این خصومت و دشمنی داعش و گروه تکفیری‌ها با حمایت آمریکا و دلارهای آمریکایی است که در مناطق مختلف سوریه و عراق دست به کشتار مسلمانان می‌زنند ولی آمریکا و کشورهای حامی داعش باید خوب بدانند که روزی همین داعشی ها سراغ خود آنان نیز خواهند رفت و از این گروه داعش و تکفیری‌ها سیلی محکمی خواهند خورد.

حجت‌الاسلام غالبی با اشاره به کشتار ۷ هزار زائر در منا و جنایات رژیم آل سعود تصریح کرد: رژیم آل سعود در حادثه منا داغ از دست دادن نزدیک به ۴۵۰ زائر ایرانی را روی سینه ملت ایران گذاشت و بیش از ۶ تا ۷ هزار حاجی مظلوم مسلمان جان خود را از دست دادند، حج امسال غم‌انگیزترین حج تاریخ اسلام است و همه مسلمانان باید تلاش کنند تا نگذارند جنایات آل سعود در مجامع جهانی به فراموشی سپرده شود.
چراکه جنایات آل سعود عمدی بود و بسیاری از نیروهای رژیم آل سعود جان دادن زائران حرم امن الهی با لب‌تشنه را نظاره‌گر بودند و کاری انجام ندادند.


نمازجمعه کافی آبادنمازجمعه کافی آباد

ارسال نظرات