خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

مبانی دینی و اعتقادی، اصلی ترین نقطه قوت ماست

خبر گزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در جمع قاریان، حافظان، مفسرین، موذنین و داوران قرآنی سپاه عاشورا گفت: اصلی ترین نقطه قوت ما، مبانی دینی و اعتقادی است که دشمن در طول تاریخ تلاش دارد آن را بگیرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای نقشه راه اصلی(قرآن) ترسیم شده، افزود: هر کجا امام، امت و قرآن با هم بوده اند جامعه اسلامی رو به رشد بوده و سد آهنی در مقابل دشمنان اسلام ایجاد کرده است.

وی با تاکید به اینکه به برکت قرآن، توسل به اهل بیت و توجه به امر مهم ولایت، بسیجیان در زمره لشکریان مخلص خداوند قرار گرفته اند، معنویت را اساس کار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران و اصلی ترین سرمایه ی این نهاد دانست.

کریمیان، پویایی، نشاط، حرکت، سرزندگی، مقابله با استکبار جهانی و یزیدیان زمان را مورد تاکید اسلام و قرآن عنوان و امام خمینی(ره) را تبیین کننده اسلام ناب محمدی بیان کرد.

وی با هشدار به اینکه دشمن در تلاش است با عملیات نفوذ، الگوها و رفتارهای زندگی ایرانی ها را تغییر دهد، برگزاری مسابقات قرآنی را یکی از راه های توجه به محتوای قرآنی و توجه به سبک زندگی اسلامی برشمرد.

سی و چهارمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه عاشورا(ویژه پایوران شاغل و سربازان سپاه) در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم، صبح امروز در سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها