مسئول سازمان بسیج اساتید لرستان:

کارگاه پیوست نگاری فرهنگی ویژه اساتید بسیجی دانشگاه لرستان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: کارگاه پیوست نگاری فرهنگی ویژه اساتید بسیجی دانشگاه لرستان برگزار می شود
کد خبر: ۸۵۹۴۳۹۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، زهره ای در دیدار سرحلقه های صالحین بسیج اساتید دانشگاههای مرکز استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان که در محل بیت ایشان برگزار شد، از برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی با حضور 100 نفر از اساتید دانشگاههای استان در بروجرد یا خرم آباد خبر داد و گفت: این کارگاه اسفندماه در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به پیوست نگاری فرهنگی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در حلقه های صالحین بیج اساتید نسبت به گذشته برنامه های موفقی داشته ایم افزود: به دنبال کیفیت بخشی به حلقه های صالحین اساتید استان هستیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: 70 حلقه ثبت شده اساتید در استان وجود دارد که از این تعداد 40 حلقه دارای فعالیت هستند.

زهره ای در ادامه با اشاره به دیدار اخیر روسای دانشگاهها با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: پیگیری علم نافع برای حال و آینده کشور، تسریع در پیشرفت علم، پژوهش محوری، توجه به مسئله شغل تحصیلکردگان و پیگیری ارتباط صنعت و دانشگاه از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به روسای دانشگاهها بوده است که بسیج اساتید لرستان در حد توان و استعداد استان از این دیدگاهها بهره لازم را خواهد برد و در راستای تحقق آنها تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات