رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انجام کارهای شاخص و موثر در خانه های قرآنی با برنامه ریزی دقیق

موسسه ها و خانه های قرآنی ظرفیت منحصر به فردی در سطح استان دارند و با برنامه ریزی دقیق و همفکری با یکدیگر می توانند کارهای شاخص و موثری را در زمینه های فرهنگی و قرآنی انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۱۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در گردهمایی مدیران موسسه های قرآنی زنجان گفت: از سال 83 صدور مجوز موسسه های قرآنی در این استان آغاز شده است، نظم و انضباط، انگیزه کاری، کیفیت، مدیریت زمان و وجود اخلاص از محورهای عمده ای است که در توسعه فعالیت های قرآنی تاثیرگذار است.

علی صحبت لو افزود: فعالان قرآنی باید اندیشه و گفتار و عملکرد قرآنی داشته باشند که این امر نیازمند مجاهدت های سختی است.

صحبت لو تاکید کرد: در سال های گذشته در حوزه فعالیت های قرآنی با چالش های مختلفی مواجه بودیم ولی امسال رویکرد جدیدی را در قالب طرح تحول قرآنی در این استان ایجاد خواهیم کرد.

وی گفت : تخصصی سازی موسسه های قرآنی از دیگر طرح هایی است که در اثر بخشی فعالیت قرآنی می تواند تاثیر بگذارد.

مدیرعامل اتحادیه موسسه های قرآنی استان زنجان افزود: خانه های قرآنی نیز عضو اتحادیه موسسه های قرآنی هستند با این تفاوت که آن ها از حق رای در اتحادیه برخوردار نیستند.

سید اسماعیل حسینی اظهار کرد: ارتباط و تعامل بین اتحادیه و موسسات و خانه های قرآنی و سازمان تبلیغات در این استان بسیار قوی و سازنده است.

مدیرعامل اتحادیه موسسه های قرآنی استان زنجان افزود: موسسه ها و خانه های قرآنی ظرفیت منحصر به فردی در سطح استان دارند و با برنامه ریزی دقیق و همفکری با یکدیگر می توانند کارهای شاخص و موثری را در زمینه های فرهنگی و قرآنی انجام دهند.

ارسال نظرات