معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز:

ارتقا سطح کیفیت اخبار بسیج از اهداف کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز گفت: به جهت بالابردن کیفیت اخبار با توجه به گستره برنامه های بسیج همچون اردوهای جهادی، راهیان نور و یادواره شهدا در سطح استان آموزش های لازم حرفه خبرنگاری به بسیجیان علاقمند ارائه شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۶۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

ارتقا سطح کیفیت اخبار بسیج از اهداف کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در خصوص جزئیات کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج اظهار داشت: این کارگاه با هدف استفاده از ظرفیت بالای بسیج در عرصه رسانه برگزار شد.

وی ارتقا سطح کیفیت اخبار بسیج را از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی دانست و گفت: به جهت بالابردن کیفیت اخبار با توجه به گستره برنامه های بسیج همچون اردوهای جهادی، راهیان نور و یادواره شهدا در سطح استان آموزش های لازم حرفه خبرنگاری به بسیجیان علاقمند ارائه شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز ادامه داد: شناسایی بسیجیان علاقمند به دنیای ارتباطات و رسانه، توسعه اطلاع رسانی اخبار حوزه های مختلف و ایجاد انگیزه در آنان به بحث مشارکت فعال و تداوم ارتباط با دنیای رسانه از دیگر اهداف این کارگاه است.

وی افزود: ارتقا جایگاه خبرنگاری بسیج به عنوان یک مرجع خبری در استان از اهداف بلند مدت به شمار می رود.

عبدالملکی گفت: در این کارگاه آموزشی کلاس هایی در زمینه اصول خبرنگاری، خبرنویسی، گزارش نویسی، سوژه یابی و عکاسی غیرحرفه ای و موبایل برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها