سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

آمادگی کامل نیروهای نظامی و امنیتی برای برخورد قاطع و به‌ موقع با هر تحرک تروریستی

فرمانده نیروی انتظامی با توجه به اظهارات وزیر خارجه عراق در مورد حمله داعش به ایران، گفت: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی این آمادگی را دارند که با تحرک تروریستی به موقع برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۸۵۹۵۱۷۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس ناجا در جمع خبرنگاران از حمایت‌های هیأت رئیسه مجلس از نیروی انتظامی تشکر کرد و در خصوص تهدیدات در حوزه فضای مجازی، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی اشراف خوبی در فضای مجازی دارند و گروه‌های تروریستی دنبال این هستند که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه انجام شده و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند که البته در خارج از کشور حضور دارند؛ برخی نیز در داخل هستند که در مرحله اول توجیه خواهند شد اما اگر توجیه نشدند با هماهنگی قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

سردار اشتری در مورد اربعین حسینی، بیان داشت: زائران برای حضور در عتبات عالیات حتماً گذرنامه معتبر داشته باشند و بدین‌منظور به زائران توصیه می‌کنیم که به دفاتر پلیس+10 و دفاتر گذرنامه مراجعه کرده و با توجه به افزایش ساعات کار این دفاتر که سرعت بیشتری در تحویل گذرنامه به دنبال دارد برای داشتن گذرنامه معتبر اقدام کنند.

وی ادامه داد: امسال ناجا از آمادگی چند برابری نسبت به سال گذشته برخوردار است البته توصیه می‌کنیم که زائران قانون و مقررات را رعایت کرده و همکاری لازم با پلیس بخصوص در مرزها را داشته باشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خصوص اظهارات وزیر خارجه کشور عراق و اینکه ایران، فرانسه و روسیه قصد بعدی حملات داعش هستند، تصریح کرد: به لطف الهی و هوشیاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی وضعیت خوبی را از مرزها تا داخل کشور شاهد هستیم.

وی گفت: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی آمادگی لازم برای برخورد با هر تحرک تروریستی را داشته و به موقع برخورد قاطع خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد که مشکل خاصی نداشته باشیم و خطاب به مردم گفت که خیالشان راحت باشند و در آرامش و آسایش زندگی کنند.

ارسال نظرات