دفتر تائید شرعی سپاه چهارمحال و بختیاری بازهم درخشید

دفتر تائید شرعی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین سال پیاپی حائز رتبه برتر کشوری شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۵۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار منوچهر خلیلیان در این باره گفت: در طول چهار سال گذشته دفتر تائید شرعی این استان همچنان حائز رتبه های برتر کشوری شده و امسال هم با توفیقات الهی جزء چهار رده برتر سپاه در کشور و دومین رده برتر بعد از ستاد کل سپاه گردیده است.

مدیر دفتر تائید شرعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان افزود: در راستای تحقق وظایف ابلاغی از سوی نماینده محترم ولی فقیه در زمینه امور تائید شرعی و برنامه های ابلاغی سال 94 و ارزیابی انجام شده ، دفتر تائید شرعی استان موفق به کسب امتیاز 100 شده است.

به گزارش بسیج، ششمین همایش رابطین تأیید شرعی و آیین اختتامیه دومین دوره آموزشی تأیید شرعی شهید میثمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رازینی همدانی مسئول دفتر تأیید شرعی ضوابط و برنامه ها و جمعی از رابطین ، کارشناسان و بازنشستگان دفتر تأیید شرعی در مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رابطین، کارشناسان تأیید شرعی و پیشکسوتان (بازنشستگان) این عرصه برگزار شد از برگزیدگان ارزیابی عملکرد رده ها و نفرات برتر دوره با اهدای لوح یادبود و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات