نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اجرای عدالت از ویژگی برجسته نظام جمهوری اسلامی است

یکی از ویژگی های برجسته نظام جمهوری اسلامی اجرای عدالت است که همت و تلاش مسئولان در بهره مندی همه زنجانی ها از نعمت گاز طبیعی، رفاه هر چه بیشتر مردم را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۲۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان صنعت نفت استان گفت: بهره مندی ۹۰ درصدی جمعیت روستایی این استان از گاز طبیعی تا پایان دولت یازدهم، اقدامی بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در شاهراه تجاری حق همه شهروندان بهره مندی از نعمت گاز طبیعی است که باید شرایط لازم برای بهره مندی هرچه سریعتر همه مردم فراهم شود.

علی خاتمی گفت: مشکل اصلی مصرف نادرست و هدر رفت انرژی در کشور و البته استان زنجان بدلیل نبود زیر ساخت های لازم عنوان کرد.

وی افزود: تنها راه جلوگیری از مواجهه با کمبود گاز و سوخت های جایگزین در فصل سرما نهضت عمومی و همگانی ارگان های دولتی در کنار همت مردمی برای انجام این امر مهم و اساسی است.

وی اظهار کرد: گاز طبیعی از نظر اقتصادی و زیست محیطی و اهمیت دسترسی آسان به این سوخت پاک و ارزان قیمت، که موجبات رضایت مردم دارای جایگاه و نقش اساسی است.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: یکی از مهم ترین عوامل رواج عادت نادرست اسراف، نبود مدیریت صحیح و مصرف بهینه انرژی و عادت کردن به مصرف بی رویه منابع تجدید ناپذیر همچون گاز، نفت و بنزین در جامعه است.

ارسال نظرات