خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه جلفا:

اسلام، ولی فقیه و مردم از ارکان اصلی انقلاب هستند

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع زائران امامزاده سیدمحمد این شهرستان با بیان اینکه اسلام، ولی فقیه و مردم از ارکان انقلاب اسلامی هستند، به هوشیاری، دشمن شناسی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۲۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: نباید تاریخ این انقلاب و دستاوردهای آن را فراموش کرد چراکه انقلاب موجب تحولی عظیم در دنیا شده و اکنون از این انقلاب، بیداری اسلامی به کشورهای منطقه صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دست استبداد و استکبار از کشور کوتاه شده است و کشورمان امروز به برکت خون شهدا، بصیرت ملت انقلابی و حسینی و رهبری پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، نه تنها در سلطه آن ها قرار ندارد بلکه خواب را برای آنها آشفته کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ادامه داد: در سایه اسلام، ولایت فقیه و مردم همچنان این انقلاب روز به روز پله های ترقی و پیشرفت را طی می کند و عاقل کسی است که نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نبوده و فتنه ها و توطئه دشمنان را بشناسد.

امامزاده سید محمد روستای نوجه مهر در فاصله 60 کیلومتری شهرستان مرزی جلفا قرار دارد و از اماکن مهم زیارتی آذربایجان شرقی به شمار می رود که مردم برای زیارت آن از اقصا نقاط کشور و حتی جمهوری آذربایجان می آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها