نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بندرلنگه

برنامه هفته بسیج سپاه ناحیه بندرلنگه اعلام شد

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج برنامه های گرامیداشت این هفته باحضور خبرنگاران رسانه های محلی سطح شهرستان بندرلنگه تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۷۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج استان هرمزگان؛ فرمانده سپاه ناحيه بندرلنگه در جمع رسانه هاي محلي گفت: بسیج مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ثمره شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن فتح قله های عزت و استقلال ، حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت جلوه گر شد که رهروان راه بسیج، شهادت را به جان خریده و از تمامیت ارضی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار سيد حسين فاطمي در ادامه افزود: هفته بسیج یادآور همبستگی، همراهی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان های متعالی در عرصه جهانی است که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی تمامی انسان های آزادی خواه و عدالت طلب قرار می گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: بسیجیان باحضور خود جوش در برنامه هایی که برای این هفته پیش بینی شده است باردیگر ولایت پذیری و بصیرت دینی سیاسی خود را به منصه ی ظهور خواهند رساند.  

وي در پايان تاكيدکرد: در شهرستان بندرلنگه بیش از 93 برنامه که مهم ترین آنها برپايي نمايشگاه عرضه محصولات اقتصادي مقاومتي، ديدار با خانواده شهداء ، جانبازان و پيشكسوتان ، حضور سازمان يافته حلقه هاي صالحين در نماز جمعه(ميثاق صالحين)، همايش كار آفريني و اشتغالزايي ، ياد واره شهدا شاخص و36هزار شهيد دانش آموز ،اجتماع بزرگ بسيجيان با عنوان شکوه پايداري و ... در شهرستان بندرلنگه مي باشد.

درپایان نشست خبری از سوی فرماندهی سپاه ناحیه بندرلنگه به برادران علی زاهد پور خبرنگار صدا وسیما استان هرمزگان در شهرستان ، فتح الله میرکمانداری خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان و عبدالحسین اسدپور خبرنگار روز نامه دریا در شهرستان خبرنگارانی که در طول هفته دفاع مقدس با روابط عمومی ناحیه همکاری داشتندهدایایی اهداء گردید

ارسال نظرات