خبرهای داغ:

برنامه های هفته بسیج سپاه اسکو تشریح شد

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه اسکو با تشريح برنامه هاي هفته بسیج، از برگزاري 50 برنامه در طول هفته بسیج در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۰۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، بهمن فتح زاده، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری همایش پیاده ‌روی خانوادگی در شهر جدید سهند، ویزیت رایگان عموم مردم از سوي بهداری شفا، برگزاری رژه موتورسواران و حضور همه بسیجیان اسکو با عنوان شکوه ایستادگی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج اين شهرستان برشمرد.

وي همچنين از افتتاح خانه چوبی و کتابخانه پایگاه باقرالعلوم در هفته بسیج خبر داد و اظهار داشت: برگزاری دعای ندبه، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسکو است.

فتح زاده در پایان بابیان اینکههفته بسیج نباید در یک هفته خلاصه شود، اظهار اميدواري كرد: در هفته بسیج امسال بتوانیم با اجرای برنامه‌های مناسب، روحیه نشاط، امید، خودباوری و مقابله با سلطه و استکبار را در جامعه حاکم و اقتدار بسیجیان را به مردم و دنیا نشان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها