15 هزار مسکن مهر در کشور مشکل زیر بنایی دارند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 15 هزار واحد مسکن مهر فاقد مسائل زیر بنایی است.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۰۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ علی‌رضا تابش در آیین افتتاحیه مسکن مهر شهر فرادنبه، اظهار کرد: ساخت 48 هزار واحد مسکن مهر برعهده این سازمان بوده است که 15 هزار واحد آن به دلیل مشکل زبربنایی ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه با رفع این مشکل مرحله ساخت و ساز این تعداد واحد آغاز می‌شود گفت: در حال حاضر 20 هزار واحد تکمیل و به‌بهربرداری رسیده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از تکمیل 13 هزار واحد مسکن مهر در کشور خبر داد و افزود: این تعداد مسکن مهر تا پایان سال 95 تکمیل و به‌بهربرداری می‌رسد.

تابش، بیان کرد: این تعداد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر است.

وی تصریح کرد: 174 واحد مسکن مهر در شهر فرادنبه با مساحتی بالغ‌بر 95 مترمربع ساخته شده است که امروز افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات 200 میلیون ریالی برای این طرح‌ها گفت: تا کنون در این شهر 456 مورد تسهیلات پرداخت شده است.

تابش بابیان اینکه تا کنون 440 مورد از مسکن مهر در این شهر افتتاح شده است گفت:اطرح مسکن مهر شهر فرادنبه در زمینی بالغ‌بر 8 هکتار اجرایی شده است.

وی به طرح هادی هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دو طرح هادی نیز در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد که از ظرفیت خوبی برای گردشگری در این دو روستا وجود داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت تسهیلات بلاعوض به خانوارهای ساکن در روستای یاسه‌چای و صادق‌آباد خبرداد و اظهار کرد: این تسهیلات به مسکن‌های طرح هادی برای تجهیز مسکن داده می‌شود تا روستاییان از راه گردشگری بتوانند درآمدزایی کنند.

ارسال نظرات