فرمانده سپاه ساری:

گسترش حلقات صالحین الویت برنامه بسیج است

حلقه‌های صالحین در اولویت برنامه‌ بسیج در سطح پایگاه قرار دارد و کانون‌های فرهنگی مساجد با مشارکت پایگاه‌های بسیج، برنامه‌های حلقه‌صالحین را در بین جوانان گسترش دهند.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۵۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی خادم در همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در امام‌زاده عباس(ع) ساری، اظهار داشت: در حال حاضر بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج میراث ماندگار و ارزشمند امام خمینی(ره) بوده و پس از رحلت ایشان در بین مردم ماندگار است، تصریح کرد: شهدا و جانبازان جنگ تحملی پرورش یافته مکتب بسیج بوده که توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری با اشاره به اینکه دشمن با جنگ نرم خود جوانان این مرزوبوم را نشانه گرفته است، افزود: برای مقابله با جنگ نرم باید از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه استفاده شود.

خادم با بیان اینکه شبکه‌های مجازی، اجتماعی و ماهواره معضل اساسی جامعه است، خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد با استفاده از ابزار جنگ نرم در جهان ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در اولویت برنامه‌ بسیج در سطح پایگاه قرار دارد، گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد با مشارکت پایگاه‌های بسیج، برنامه‌های حلقه‌صالحین را در بین جوانان گسترش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها