بسیج مظهر عشق و ایمان به خداست

سرهنگ حبیب الله سهرابی با بیان اینکه بسیج مظهر عشق و ایمان به خداست گفت: شکوه و تفکربسیج همان اندیشه و اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) است.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۲۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی گفت: بسیجی” فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

سرهنگ سهرابی افزود: تفکر بسیجی به تمام و کمال، همان اندیشه و اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) است یعنی بی‌اسلام ناب، بسیجی نتوان شد و بی‌تفکر بسیجی، اسلام، اسلام محمدی نخواهد بود.

سهرابی تفکر بسیجی را همان شاخصه‌های اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله) و شاخصه‌های اسلام علوی و اسلام زهرایی و اسلام عاشورایی حسینی و زینبی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه میناب ، ایمان و اخلاص ، حریت در عبودیت ، شهادت طلبی عاشقانه، اطاعت آگاهانه ، عدالتخواهی ، ظلم‌ستیزی ، پیوند و بیعت با ولایت ، ایثارگری کریمانه ، زهد و قناعت ، صلابت و کوبندگی ابتکار و خلاقیت ، ،شجاعت و دلاوری، ، تواضع و صمیمیت ، عزت نفس، گمنامی و دوری از شهرت طلبی، مدیریت و تدبیر شایسته، غیرت و جوانمردی، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری، ترحم و نوع‌دوستی حتی با دشمنان، عبادت واستغاثه به درگاه خداوند، تکبر در برابر استکبار و ... نیز همگی درفرهنگ و تفکر بسیجی از درخشندگی خاصی عنوان نمود.

وی گفت: تفکر بسیجی آنگاه که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفین در میان باشد، صیقل‌دهنده شمشیر عدالتجو و ظلم‌ستیز رزمندگان و استحکام‌بخش گام‌های استوار همراهان و یاران رسول‌الله خواهد بود.

ارسال نظرات