فرمانده سپاه ناحیه طارم:

برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج در طارم

نشست‌های فرهنگی و بصیرتی با موضوع روز بسیج، بصیرت و استکبارستیزی در طارم برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۴۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: 29 آبان ماه جاری تا ششم آذرماه سال جاری در تقویم کشورمان با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

اقبال جهانبخشی افزود: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه طارم در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم به نام‌گذاری نخستین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، ولایت مداری و انتظار اشاره کرد و بیان داشت: کوهپپیمایی عمومی بسیجیان حوزه‌های تابعه در این روز اجرا می‌شود.

جهانبخشی شرکت کارکنان و پایوران در نماز عبادی سیاسی جمعه را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: همچنین صندوق قرض‌الحسنه بسیجیان شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری دوره آموزشی شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر در طارم خبر داد و یادآور شد: این برنامه در طول هفته بسیج در طارم اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم دیدار مسئولان و کارکنان سپاه با خانواده معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج اعلام کرد و ابراز داشت: همایش فرماندهان واحدهای مقاومت شهرستان طارم برگزار می‌شود.

جهانبخشی برگزاری نشست هیئت منتظران موعود، دوره آموزش جانشینان واحدهای پوینده و امیدان دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه 30 آبان ماه جاری با عنوان بسیج، بصیرت و استکبارستیزی نام‌گذاری شده است، افزود: مراسم صبحگاهی ناحیه‌ای و گردهمایی سیاسی کارکنان ناحیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم دیدار کارکنان و پایوران سپاه ناحیه با امام‌جمعه شهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: مسابقه ورزشی والیبال خواهران بسیجی آب‌بر در این روز برگزار می‌شود.

جهانبخشی از برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی با موضوع روز بسیج و بصیرت و استکبارستیزی خبر داد و افزود: همچنین طی هفته بسیج گشت‌های اطلاعاتی بسیج راه‌اندازی می‌شود.

وی از اعزام به دوره توانمندسازی مدیران متوسطه بسیج فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: اردوی جهادی حوزه‌های چورزق، گیلوان و امام رضا(ع) آب‌بر در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم برگزاری اردوی هفت‌روزه بسیج سازندگی حوزه گیلوان را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و یادآور شد: کلاس‌های سوادآموزی بسیج سازندگی ناحیه در این روز برگزار می‌شود.

جهانبخشی از نام‌گذاری روز یکشنبه یکم آذرماه جاری با عنوان بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: پیاده‌روی خواهران بسیجی چورزق با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسه شورای قشر بسیجیان فرهنگیان در این روز خبر داد و اظهار داشت: مراسم نهضت روشنگری آحاد مردمی حوزه چورزق در این روز اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه روز دوشنبه دوم آذرماه جاری با عنوان بسیج، خودباوری و جهاد علمی نام‌گذاری شده است، گفت: در این روز کارگاه تجربه نگاری کارکنان ناحیه و کارگاه مادران حوزه‌های خواهران چورزق و آب‌بر نیز اجرا می‌شود.

جهانبخشی از نام‌گذاری روز سه‌شنبه سوم آذرماه جاری با عنوان بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی خبر داد، یادآور شد: همچنین مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) اجرا می‌شود.

وی از نشست بصیرتی پایگاهی بسیج خواهران چورزق در این روز خبر داد و افزود: یادواره شهدای روستای تشویر و قرائت دعای توسل با حضور بسیجیان در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه روز چهارشنبه چهارم آذرماه جاری با عنوان بسیج، وحدت و بیداری اسلامی نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و اعزام به دوره آموزشی بسیج فرهنگیان و فرماندهان جنگ نرم از برنامه‌های این روز است.

جهانبخشی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه پنجم آذرماه جاری با عنوان بسیج، ایثار و شهادت نام‌گذاری شده است، گفت: مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان و حماسه شکوه ایستادگی در شهر آب‌بر برگزار می‌شود.

وی ارائه ویزیت پزشکی رایگان به بسیجیان شهرستان و برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرستان را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم از نام‌گذاری روز جمعه ششم آذرماه جاری با عنوان بسیج، ولایت مداری و انتظار خبر داد و افزود: در این روز مراسم شهرستانی پیاده‌روی خانوادگی با حضور گسترده بسیجیان برگزار می‌شود.

جهانبخشی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم استقبال خوبی از برنامه‌های هفته بسیج سپاه ناحیه طارم داشته باشند.

ارسال نظرات