خبرهای داغ:
کارشناس ارشد جامعه شناسی در گفتگو با بسیج:

بسیج در بصیرت دهی نقش ویژه ای دارد

کارشناس ارشد جامعه شناسی در آستانه هفته بسیج این تشکل را برخاسته از مردم دانست و گفت: این نیروی مردمی در طول عمر خود گام های خوبی برداشته است.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
خدیجه خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، از افتخارات این نیروی مردمی به حضور موثر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد که توانست نقش خود را به خوبی نشان دهد.

وی حضور در عرصه اقتصادمقاومتی، بسیج سازندگی و کارهای عمرانی و محرومیت زدایی را از دیگر عرصه های تاثیرگذار بسیج خواند و اظهار کرد: بسیج امروز علاوه بر این عرصه ها، در روشنگری جامعه و بصیرت دهی نیز نقش دارد.

این مسئول علمی و پژوهشی بسیج ورزشکاران نقش آگاهی دهی بسیج را در برهه کنونی از مهم ترین نیاز جامعه دانست و ادامه داد: همین نقش حیاتی بسیج بود که توانست کشور را از فتنه های بزرگ نجات دهد.

خدایی از مسئولان بسیج خواستار جذب جوانان به این تشکل برای مقابله با تهدیدات نرم شد و گفت: جوانان با حضور در بسیج و حلقه های صالحین به یقین انسان های والایی برای جامعه خواهند بود همچنان که شهدای مدافع حرم از میان همین جوانان بودند و درخشیدند.

وی ظرفیت بسیج را فرصت خوبی برای تربیت افرادی شایسته برای آینده عنوان و بیان کرد: باید مسئولان امر به تقویت و تثبیت نیروها در این خصوص بیشتر بها دهند تا بتوانیم با حضور این تشکل، شاهد نتایج درخشانتر و بهتری نسبت به گذشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها