رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

رسالت بسیج دانشجویی تداوم انقلاب اسلامی است/ اصلاح فرهنگ و اقتصاد کشور در گرو مردمی شدن آن است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تداوم انقلاب اسلامی رسالت بسیج دانشجویی است و امام خمینی(ره) بسیج دانشجویی را تشکیل دادند تا انقلاب تداوم پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۰۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، داوود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، چهارشنبه 27 آبان در نشست با دانشجویان دانشگاه های استان لرستان، گفت: تداوم انقلاب اسلامی رسالت بسیج دانشجویی است و امام خمینی(ره) بسیج دانشجویی را تشکیل دادند تا انقلاب تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه حفظ وضع موجود به معنای دفاع از انقلاب نیست و چنانچه اهداف انقلاب محقق شد به وضع مطلوب رسیده ایم، گفت: اصول و ارزش های انقلاب را باید مدام بیان  کرد و مردم را با آن ها آشنا کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر جذب حداکثری در بسیج بیان کرد: کار ما در بسیج جذب حداکثری، سازماندهی، توانمندسازی و ورود بسیجیان به عرصه مجاهدت است.

گودرزی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا برچسب افراطی بودن را از روی بسیج برداریم چرا که بسیجیان مودب ترین، با اخلاق ترین و استوارترین افراد بر سر اصول نظام و انقلاب هستند و با منطق و استدلال کار می کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم برچسب سیاسی بودن انیز ز تشکل بسیج برداشته شود، تصریح کرد: ما نسبت به جریان های سیاسی وابستگی نداریم و اگر در جایی مطرح می شود که بسیج اصولگرا است منظور گفتمان اصولگرایی و نه جریان و حزب سیاسی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه بر ضرورت مردمی شدن اقتصاد و فرهنگ در کشور تاکید کرد و گفت: فرهنگ و اقتصاد کشور درست نمی شود مگر اینکه مردمی شوند و  همه مردم در فرهنگ و اقتصاد نقش خود را ایفا کنند و  رهبر انقلاب نیز فرمودند هر جا کار را به دست مردم سپردیم به سرانجام رسید.

گودرزی با بیان اینکه باید به سمت فعالیت های خودجوش و مردمی سوق پیدا کنیم، افزود: دانشجویان ما باید به سمت شرکت های دانش بنیان و مشارکت در تاسیس آن ها بروند.

وی با بیان اینکه در بعد فرهنگ باید همگی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشیم، تاکید کرد:  مسئولیت اجتماعی ما باید بالا برود و نسبت به پیرامون بی تفاوت نباشیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه هر کسی که انقلاب را دوست دارد باید نسبت به آینده انقلاب دغدغه داشته باشد،  تصریح کرد: باید اصول و ارزش های انقلاب را بشناسیم و کار تربیتی انجام دهیم.

گودرزی با تاکید بر ضرورت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت:  گفتمان غالب در کرسی های آزاداندیشی باید متعلق به بسیج دانشجویی باشد.

وی با بیان اینکه از نگاه حزبی بسیج دانشجویی حزب نیست و در کنار هیچ جریانی قرار ندارد، تاکید کرد: باید کاملا راهبردی به تشکل بسیج دانشجویی توجه شود و کسی حق ندارد سرسری به آن نگاه کند.

ارسال نظرات