خبرهای داغ:
مسئول راهبردی بسیج اقشار سپاه عاشورا:

بسیج اصناف نقش به سزایی در فرهنگ و اقتصاد جامعه دارد

خبرگزاری بسیج: مسئول راهبردی بسیج اقشار سپاه عاشورا در مجمع شورای قشر بسیج اصناف آذربایجان شرقی گفت: بسیج اصناف می تواند نقش به سزایی در عرصه فرهنگی و اقتصادی جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۸۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید تقی طه نقش مجمع شورای اصناف را در سیاست گزاری اقتصادی و فرهنگی بسیج اصناف موثر دانست و خاطر نشان کرد: برای رونق اقتصادی و عملیاتی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اصناف باید این راهکار اقتصادی را به ثمر رسانده و برای تحقق آن تلاش کنند که لازمه آن به روز شدن اصناف و بازاریان در عرصه های علمی و اقتصادی است .

وی مشکلات اقتصادی اصناف را نداشتن ارتباط بین اقشار و نخبگان اصناف شهرستان ها عنوان و بیان کرد: این امر با تلاش سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا و تشکیل شورای قشر ارتباط بین شهرستان ها موجب رونق بازار شده و با پیدایش تجارت الکترونیک در عرصه اقتصاد اصل ارتباط با مشتری و وفاداری و جذب مشتری بیشتر محقق می شود.


موضوع فریضه امر به معروف در مجمع شورای قشر همچون اهمیت شرکت در نماز اول وقت به جماعت در مساجد، تذکر لسانی وظیفه همگانی و راه اندازی و تشکیل شوراهای امر به معروف در صنوف از دیگر مباحث مطرح در این مجمع بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها