بسیج برخواسته از عزم و اراده فولادین ملت ایران است

معاون فرمانداری سروآباد گفت: امروز بسیج در تمامی صحنه‌های حضوری فعال و مثمرثمر دارد و موجب هراس در دل دشمنان اسلام و انقلاب شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۱۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، لقمان درخشانی معاون فرمانداری سروآباد ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج برخواسته از عزم و اراده فولادین ملت ایران است.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و ضرورت حفظ نظام و انقلاب، نیروی عظیم و مردمی بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال 58 تاسیس شد.

معاون فرماندار سروآباد تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی با تاسی از قرآن و آموزه‌های دینی و پیروی از فرامین امام (ره) نیروی بسیج را تشکیل و در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور زیر سلطه دشمنان برود.

وی به اهداف شکل‌گیری بسیج اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از تشکیل بسیج حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در تمامی صحنه‌های حضوری فعال و مثمرثمر دارد و موجب هراس در دل دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

درخشانی در خاتمه بر لزوم برگزاری فعال و پرشور برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد و گفت: برگزاری و اجرا کردن برنامه‌های بسیج به صورت پرشور و فعال و با حضور حداکثری مردم همچون خاری در چشم دشمنان است.

ارسال نظرات