فرمانده سپاه فومن:

تفکر بسیجی خواب را از چشمان حکام کاخ سفید ربوده است

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: تفکر بسیجی جهان اسلام، خواب را از چشمان حکام کاخ سفید ربوده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۴۴۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ حسین توشه، فرمانده سپاه ناحیه فومن در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: سالگرد بسیج مستضعفان یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت‌ را ترسیم کرده است.

وی افزود: بسیج خاطره جوانمردان پاکدامن و غیوری است که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: جوانانی که از لذات و هوس‌های جوانی برای خدا گذشتند و پیرانی که محنت میدان جنگ را بر راحت پیرانه سر ترجیح دادند و مردانی که محبت زن و فرزند و یار و دیار را در قربانگاه عشق الهی فدا کردند.

سرهنگ توشه تصریح کرد: بسیج همچنین خاطره‌انسان‌های بزرگ و کم ادعایی است که کمر به دفاع از ارزش‌های الهی بستند و از هیبت دروغین قدرت‌هایی که برای حفظ فرهنگ و ارزش‌های جاهلی غرب به مصاف ارزش‌های الهی آمده بودند، نهراسیدند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا کشورشان به آنها نیاز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه همیشه بهترین، خالص‌ترین و شرافتمندترین انسان‌ها خصوصیات فوق را دارند، اظهار کرد: بسیج در یک کشور معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه‌گذاری کنند.

سرهنگ توشه افزود: هم اکنون عرصه‌های فعالیت کانون مردمی بسیج به میزان همه عرصه‌های فعال در جامعه همانند علم و فرهنگ و سیاست تا ورزش و اقتصاد گسترده شده است و روز به روز بر محبوبیت بسیج افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای پس از دفاع مقدس، بسیج را خاتمه یافته می‌دانستند، غافل از اینکه امام(ره) سال 42 فرمودند «من در اندیشه تشکیل بسیج‌ام»، گفت: بسیج نسخه امام برای بقا و صدور انقلاب اسلامی است و این بسیج تضمین حضور مردم غیور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و در هشت سال دفاع مقدس همچون خار چشمی برای دشمنان به حساب می‌آمد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس با توجه به کادرسازی آن دوران و ساخته شدن مدیران و فرماندهان لایق بسیجی، هر زمانی که افرادی با روحیه بسیجی وارد عرصه می‌شدند حماسه‌سازی‌هایی چون دفاع مقدس را پدید می‌آوردند.

سرهنگ توشه، بسیج را یک رسانه شفاهی و مستقیم دانست و خاطرنشان کرد: روز به روز بر محبوبیت این رسانه اضافه می‌شود و امروز شاهدیم که بسیج در تمامی اقشار جامعه نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی جهان اسلام، خواب را از چشمان حکام کاخ سفید ربوده است، اظهار کرد: بحث نفوذ موضوع جدیدی است که به خوبی برای مردم تبیین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه نفوذ از اول انقلاب اسلامی تا به امروز در کشور به شکل تاکتیکی از سوی دشمنان پیاده شده است، افزود: بر این اساس دشمن در خلال دشمنی‌های خود با نظام اسلامی ایران همواره از نفوذ به عنوان تاکتیکی برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرده است.

سرهنگ توشه گفت: ما باید تمامی ابعاد نفوذ دشمن و توطئه‌های آنها را برای کشور و مردم بیان کنیم و این مهم جزء دستورات و برنامه‌های اصلی بسیج در سال جاری باشد.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیش از 100ویژه برنامه را در سطح شهرستان برگزار می‌کند، تصریح کرد: در رأس همه برنامه‌ها رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در روزهای 28 و 29 آذر است

ارسال نظرات