خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

شکست دشمن در اثر بسیجی بودن ملت ایران است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این هفته ضم دعوت خود علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی را بسیجی بودن ملت ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۷۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: باید قدر بسیج را بدانیم که همیشه در کنار دیگر قوا امنیت و آسایش کشور را برعهده می گیرند و در زمان های خطرناک پیشقدم می شود و تلاش می کنند مبادا به کشور خطری برسد.

وی به سه وظیفه اصلی بسیج اشاره و بیان کرد: مبارزه با نفوذ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق اقتصادمقاومتی از جمله مولفه های بسیج به شمار می رود.

امام جمعه شربیان در بخش دیگر سخنان خود به فرمایشات رهبر فرزانه در خرداد سال 93 اشاره کرد و گفت: پیشگویی مقام معظم رهبری در خرداد سال 93 این بود که کشورهای حامی تروریست ها، چه حمایت مالی و چه حمایت نظامی و چه حمایت فکری، روزی آتش آن ها دامن کشورهای حمایت کننده را خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: یکی از کشورهای حمایت کننده از تروریست ها کشور فرانسه بود که هفته پیش دیدیم داعشی ها چطور این کشور را به خاک و خون کشیدند و بقیه کشورهای حمایت کننده منتظر چنین روزی باشند.

خطیب نماز جمعه شربیان در ادامه گفت: امریکا ادعای حقوق بشر می کند اگر به اندازه یک صدم به ادعای خودش اعتقاد داشت الان شاهد این اتفاقات در دنیا نبودیم.

وی خاطرنشان شد: اگر برخی مواقع آمریکایی ها می گویند که می خواهیم ائتلاف ضد داعش دهیم و با تروریست ها مبارزه کنیم این دروغ محض است؛و اگر آمریکا دست از جنایت و حمایت از تروریست ها بردارد و در خانه خود بنشیند دنیا امن خواهد شد.

وی گفت: آمریکا دروغ می گوید که می خواهیم با داعش مبارزه کنیم چراکه تکفیری ها و داعشی ها را خود آمریکا بوجود آورده و کشتار مردم سوریه و عراق که بدست داعش ها صورت می گیرد با حمایت آمریکا و متحدانش صورت می گیرد.

امام جمعه شربیان از سکوت جامع جهانی در قبال کشتار مردم لبنان توسط گروه تروریستی داعشی را محکوم کرد و گفت: سه روز پیش از حادثه در پاریس داعشی ها در بیروت مردم را به خاک و خون کشیدند در حالی که آمریکا چیزی نگفت ولی زمانی که این اتفاق توسط داعشی ها که دست پرورده خودشان در پاریس اتفاق افتاد فورا محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها