رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر:

مسئولین ادارت و نهاد ها از ظرفیت غنی و پتانسیل خود جوش بسیج استفاده کنند

مسئولین ادارت و نهاد ها از ظرفیت غنی و پتانسیل خود جوش بسیجی در خدمات رسانی و محرومیت زدایی در شهر و روستاها استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۶۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی به مناسبت هفته بسیج در جمع کارکنان سپان ناحیه کوثر، روئسای ادارت و نهاد ها و بسیجیان شهرستان کوثر اظهار کرد: بزرگترین خیانت به خلق و امت اسلامی باورسوزی و بازی با اعتقادات آنها است که هر مسئول و یا هر شخصی بایستی نسبت به رعایت این اصل مهم در جامعه اسلامی عمل کند.
وی ادامه داد: در مقابل، بزرگترین خدمت به خلق احیای باورها و اعتقادات دینی و مذهبی است که نیروی عظیم و خود جوش بسیجی انصافاَ در این عرصه و اصل مهم تلاش بسیاری را انجام داده است و در ادامه بایستی همه مردم بخصوص مسئولین ادارات و نهاد ها این موضوع مهم را رعایت کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر با اشاره به نیروی عظیم، خود جوش و بی منت بسیج گفت: مسئولین ادارت و نهاد ها از ظرفیت غنی و پتانسیل خود جوش بسیجی در خدمات رسانی و محرومیت زدایی در شهر و روستاها استفاده کنند و با همدلی و همزبانی نسبت به حل و فصل مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان پیش قدم باشند؛ چرا که نیروی بسیجی بی منت و بدون سهم خواهی از اسلام و انقلاب همیشه در صحنه بوده و آماده خدمات رسانی به اقشار مردم و دولت است.
حجت الاسلام بیگی به عمل زشت و ناپسند برنامه فیتیله در توهین به آذری ها(ترک زبانها) اشاره کرد و افزود: دشمنان امروزه به نقاط حساس ایران اسلامی دست گذاشته اند و مسئله نفوذ در زمینه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی را نیز دنبال می کنند؛ توهین به آذری زبانها و افکار مغرضی که در تحریک این موضوع مهم از خارج و داخل کشور مدیریت می شده نمونه بارزی از نفوذ فرهنگی دشمن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه بخصوص در عرصه علم و فناوری از جمله مباحثی است که امروزه غرب و دیگر کشورهای اروپایی آن را علنی و مشهود عنوان میکنند و این قابل تکذیب نیست که تشدید تحریم ها و متکی بودن به خود این موفقیت را در ایران اسلامی به وجود آورده است و باعث شده است که ایران اسلامی رتبه اول مقاله علمی و تولید علم را در جهان کسب کند.
امام جمعه کوثر در دیگر بخش های سخنان خود خواستار تخصیص اعتبارات فرهنگی از سوی مسئولین به برنامه ها و مراسمات شهرستانی شد و افزود: انتظار می رود که مسئولین شهرستانی نسبت به تخصیص نیم درصد اعتبارات فرهنگی خود به برنامه ها و مراسمات فرهنگی ادارات اقدامات شایسته ای را انجام دهند.
حجت الاسلام بیگی کج فهمی و کم سلیقگی برخی از مسئولین و مردم را در جذب جوانان به مساجد و حسینیه ها عنوان کرد و گفت: چنین عواملی باعث شده است که اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان از مسجد فراری شوند که بایستی این اشخاص در تغییر اخلاق و رفتار خویش نیز تجدید نظر کنند.
گفتنی ایست در ابتدای این برنامه سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی به تشریح برنامه های هفته مبارک بسیج پرداختند.

ارسال نظرات