امام جمعه خلخال:

بسیج زاییده تفکر والای حضرت امام (ره) است

ایجاد ناامنی برای مسلمانان و رواج اسلام هراسی توسط دشمن وخلق کینه مسلمانان در دل سایر ملل موجب نابودی کل اروپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۷۸۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال با تبریک فرا رسید هفته بسیج در جمع نمازگزاران خلخالی گفت: بسیج زاییده تفکر والای حضرت امام (ره) است.

وی گفت: اکنون جای پای بسیج در همه عرصه ها دیده می شود و در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی که جز تاکید آن معظم له بوده بسیج موفق ترین رده بوده است.

وی با اشاره به احیای این روح مردمی یعنی بسیج توسط امام (راحل ) گفت: در واقع سردار سلیمانی ها محصول این تفکر امام راحل هستند و هم اکنون این بسیجیان مخلص در برابر قدرت هایی که اسما قدرت است و پوشالین می باشند اقتدار ایران اسلامی را در بالاترین سطح نگه داشته اند.

رشتبری گفت: همین بسیجیان بودند که بیت المقدس ها و فتح المبین را خلق کردند و دشمن در حیرت حضور این نیرو در تمامی عرصه ها است و شبانه روز احساس وحشت می کند.

رشتبری با اشاره به این موضوع که بسیج فرمان رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) شکل ومحتوا یافته گفت: در حال حاضر بسیج سه وظیفه عمده دارد که مقابله با آسیب های اجتماعی، مقابله با نفوذ دشمن وکمک به دولت و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه خلخال ضمن محکوم نمودن جنایات پایتخت فرانسه گفت: دشمنان در فکر این هستند که با بهانه های مختلف اسلام هراسی در غرب واروپا را تشدید کنند که این تفکر اشتباهی است و ایجاد ناامنی برای مسلمانان و رواج اسلام هراسی توسط دشمن وخلق کینه مسلمانان در دل سایر ملل موجب نابودی کل اروپا خواهد شد.

امام جمعه خلخال گفت: اگر اروپایی ها ودشمنان خلاء امنیتی دارند آن را به گردن مسلمانان و اسلام نیاندازند زیرا بهانه اسلام هراسی و رواج آن اشتباهی بزرگ است .

وی با تسلیت سالروز شهادت صحابه بزرگوار حضرت محمد (ص) و حضرت علی(ع) گفت: عمار ملاک حقانیت اسلام بود و بصیرت زایی از عمده خصوصیات عمار یاسر بود.

ارسال نظرات