امام جمعه مشگین‌شهر:

مقابله با نفوذ دشمن از مهمترین وظیفه بسیج در عصر حاضر است

مهمترین وظیفه بسیج حضور فعال در عرصه و ایستادگی در مقابل نفوذ دشمنان است لذا ایستادگی در مقابل دشمن مهمترین مولفه بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۵۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 29 آبان ماه با اشاره به بزرگترین اجتماع شیعیان گفت: در آستانه اربعین حسینی، کربلا معلا میزبان بزرگترین اجتماع شیعیان است لذا برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اجتماع نیاز به همکاری و همیاری عموم مردم هستیم.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از خطبه ضمن گرامی داشت هفته مبارک بسیج گفت: تشکیل بسیج یکی از برکات نظام مقدس اسلامی است که در عرصه های مختلف وظایفی بر عهده بسیج گذاشته شده و به نحو احسن انجام داده و خواهد داد.

وی تاکید کرد: امروزه شاهد تلاش دشمن جهت نفوذ به این کشور هستیم و مهمترین وظیفه ای که در این راستا بر عهده بسیج گذاشته شده حضور فعال در عرصه و ایستادگی در مقابل نفوذ دشمنان است لذا ایستادگی در مقابل دشمن مهمترین مولفه بسیج در عصر حاضر است.

وی مبارزه با آسیب های اجتماعی را از دیگر وظایف بسیج در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن با تمام وجود وارد عرصه شده تا ملت ایران خصوصاً نسل جوان را بین ببرد لذا بسیج می‌بایست با آگاهی در مقابل نفوذ و آسیب های اجتماعی دشمن ایستادگی کرده و از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی تاکیدکرد: در جمهوری اسلامی ایران هر زمان بسیج احساس خطر کند با بصیرت وارد عرصه شده و به نحو احسن نقش ایفا می‌کند و امروز مبارزه با آسیب های اجتماعی از مهمترین وظایف بسیج محسوب می‌شود.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین دغدغه های رهبر انقلاب و ملت ایران است لذا بسیج در کنار دولت وارد عرصه شده و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی همت کرده و پیگیری و نظارت نقش ایفا می‌کند.

ارسال نظرات