تیم تخصصی پزشکی به روستای کلاهی اعزام می شود

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان از اعزام تیم تخصصی پزشکی در قالب اردوی جهادی ۲ روزه به روستای کلاهی میناب خبرداد
کد خبر: ۸۵۹۶۸۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، موسی رنجبری جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان  در گفتگو با خبرنگاران از اعزام تیم تخصصی پزشکی به روستای کلاهی خبرداد و گفت: هموطنان مینابی می توانند از خدمات رایگان تیم تخصصی به مدت۲ روز  از روز ۲۸ تا ۲۹ ابان ماه امسال بهره مند شوند.

وی زمان اعزام تیم تخصصی به روستای کلاهی ۲۸آبان ماه امسال اعلام کرد و افزود:  مردم روستای کلاهی از خدمات پزشکان متخصص داخلی ،کودکان،زنان و ماما، قلب،جراحی ،ارولوژی و کلیه خدمات اعم از درمانی و پاراکلینکی و دارو و خدمات مشاوره ای و اموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد ویزیت رایگان می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۷ تیم تخصصی و فوق تخصصی به روستای مناطق محروم استان هرمزگان اعزام شده  که بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان ویزیت رایگان و قریب به یک هزار و ۵۰۰  نفر از خدمات درمانی رایگان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به برپایی سه ببمارستان صحرایی در غرب _شرق و شمال استان گفت:  بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ ویزیت رابگان در قالب تیم های تخصصی پزشکی به مردم شریف استان تقدیم شده است.

رنجبری ،هدف از این اقدام رفع محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری عنوان نمود.

وی در پایان از  برپایی بیمارستان صحرایی در لیردف جاسک در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان به مدت ۴ روز از خدمات ویزیت رایگان با حضور ۲۷ پزشک عمومی _متخصص و فوق تخصص که کلیه خدمات دندانپزشکی_عینک _ازمایشگاه_زنان وزایمان و دارو و رادیولوژی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات