امام جمعه موقت نیر:

تفکر بسیجی از خود حضور بسیج ارزشمند‌تر است

با توسعه تفکر بسیجی شاهد پیشرفت همه جانبه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی، امام جمعه موقت نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد :بسیج به عنوان یک فرهنگ، یک تفکر و یک آرمان در همه کسانی که به نظام و انقلاب اسلامی علاقه دارند، ریشه دوانده است.

وی افزود: تفکر بسیجی از خود حضور بسیج ارزشمند‌تر است و دشمنان، بسیج و تفکر بسیجی و تفکر حضرت امام و مقام معظم رهبری را برای خودشان خطرناک می‌بیند.

امام جمعه موقت نیرتصریح کرد:تنها را حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشورراه نجات اقتصاد و فرهنگ تفکر بسیجی است، آن چنان که در سوریه ، لبنان و عراق و سایر کشورهای اسلامی ما شاهد بروز این تفکر و مقاومت مردم در مقابل استکبار شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام ربانیتصریح کرد: بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمی‌گردد بلکه نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تدوام انقلاب است.

وی به هفته بسیج و توان نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ویژگی مهم بسیج مردمی بودن و استکبارستیزی آن است که قطعاً بیش از هر زمان دیگر باید از توان این نیروها در قدرت‌نمایی بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیجیان ما در همه صحنه‌ها با صداقت حاضر شده و در حرکت خود با خداوند متعال معامله کرده و در صحنه دفاع از انقلاب حضوری ارزشمند دارند.

امام جمعه موقت شهرستان نیر گفت: ما با استفاده از ظرفیت بسیج می‌توانیم به حرکت‌های سازنده در نظام اسلامی دست زده و همچنان بدخواهان نظام اسلامی را با ناامیدی و یأس روبه‌رو کنیم.

حجت‌الاسلام ربانی اظهار کرد: حوادث اخیری که در فرانسه اتفاق افتاد، حوادث تأمل‌برانگیزی است به طوری که این بار ترور دامن دست‌ پرورده‌های خود را گرفت و آنهایی که مدعی مبارزه با تروریسم بودند امروز خودشان در دام تروریست‌ها گرفتار آمده‌اند.

ربانی افزود: هدف و مقصد نهایی داعش حمله به کشورهای اروپایی و همچنین ایران است اما مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران آن قدر از توان نظامی و قدرت اطلاعاتی برخوردار است که اجازه نمی‌دهد کوچکترین حرکتی از سوی داعشی‌ها رخ بدهد.

ارسال نظرات